صفحه اصلی   اخبار ایران و جهان   سیاسی
اخبار سیاسی

وحیدیه نگارشهرخبر

اخبار سیاسی

اخبار سیاسی اچتماعی ورزشی فرهنگی حوادث شهریار وحیدیه بکه جوقین کردامیر یبارک

اخبار سیاسی اچتماعی ورزشی فرهنگی حوادث شهریار وحیدیه بکه جوقین کردامیر یبارک

اخبار سیاسی

اخبار سیاسی اچتماعی ورزشی فرهنگی حوادث شهریار وحیدیه بکه جوقین کردامیر یبارک

اخبار سیاسی

فروشگاه آنلاین وحیدیه نگار کالاجی

باسلام خدمت تمام دوستان وهمشهریان عزیز

تیم وحیدیه نگار به تازگی وبه درخواست دوستان سایت فروشگاه آنلاین خودرا افتتاح کرد.

ودر همه زمینه ها فعالیت دارد.

امید است باحمایت خود مارا در این زمینه یاری کنید.

                                                       برای ورود به فروشگاه رو عکس کلیک کنید
آیا مزایا و معایب خرید اینترنتی را می‌دانید؟ | الانزا
ادامه خبر
مسعود پزشکیان

همایش زنان حامی مسعود پزشکیان برگزار شد.

به گزارش خبرآنلاین از خبرگزاری مهر، همایش زنان حامی مسعود پزشکیان از نامزدهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بعد از ظهر روز جمعه ۲۵ خرداد ماه ۱۴۰۳ در ستاد مسعود پزشکیان برگزار شد.

عکس‌ها خبرگزاری مهر از همایش زنان حامی مسعود پزشکیان

عکس‌ها خبرگزاری مهر از همایش زنان حامی مسعود پزشکیان

عکس‌ها خبرگزاری مهر از همایش زنان حامی مسعود پزشکیان

عکس‌ها خبرگزاری مهر از همایش زنان حامی مسعود پزشکیان

عکس‌ها خبرگزاری مهر از همایش زنان حامی مسعود پزشکیان

عکس‌ها خبرگزاری مهر از همایش زنان حامی مسعود پزشکیان

233233

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
ادامه خبر
توقیف نفتکش آمریکای توسط ایران

شرکت کشتیرانی «امپایر نویگیشن» مالک نفتکش توقیف شده در ایران خواستار کمک آمریکا برای رفع توقیف این کشتی شد.

به نقل از رویترز، یک وکیل پنجشنبه در شکایتی که به دادگاه منطقه کلمبیا ارائه کرد، گفت: شاکیان امیدوارند دوباره کنترل کشتی توقیف شده توسط ایران را به دست بگیرند و اولویت آن‌ها بازگشت سالم خدمه کشتی است.

وی افزود: دولت آمریکا به‌خوبی از این وضع آگاه است و شاکیان از هر کمکی که دولت آمریکا بتواند ارائه دهند، قدردانی می‌کنند.

در همین حال، رویترز مدعی شد که شرکت پالایشی «توپراس» ترکیه به این خبرگزاری اعلام کرده است که این کشتی حامل نفت خام عراق خریداری شده توسط این شرکت بوده است.

توپراس در بیانیه‌ای به رویترز اعلام کرد: این تانکر حامل حدود ۱۴۰ هزار تن نفت خام بود که توسط توپراس از شرکت نفت عراق SOMO خریداری شده و از بصره عازم پالایشگاه ما بود.

نیروی دریایی ارتش ایران هم اعلام کرد: نفتکش متخلف سوئز راجان در سال جاری محموله نفت متعلق به جمهوری اسلامی ایران را با هدایت آمریکا سرقت و به بنادر آن کشور منتقل کرده و در اختیار آمریکا قرار داده بود.

این نفتکش با تغییر نام به سنت نیکولاس در حال حمل نفت در دریای عمان بود که صبح پنجشنبه با حکم قضایی و تایید سازمان بنادر و کشتیرانی توسط نیروی دریای راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران، به تلافی سرقت نفت توسط رژیم آمریکا توقیف شد و در حال انتقال به بنادر جمهوری اسلامی جهت تحویل به مقامات قضایی است.

ادامه خبر
جنگ آذربایجان

حمید حکیم کارشناس مسائل اوراسیا در گفت‌وگو با شبکه خبر در ارتباط با وضعیت کنونی قفقاز جنوبی گفت: وضعیت موجود بین جمهوری آذربایجان و ارمنستان ماحصل مواردی مانند ورود بازیگران منطقه‌ای به موضوعات و زیاده خواهی دولت باکو و بعضی از کشورهای خارج از منطقه است و عوامل ژئوپلتیک فی النفسه تنش زا هستند.

وی ادامه داد: وقتی عومل ژئوپلتیک بررسی می‌شود موضوعاتی مثل موقعیت، وسعت و جمعیت به لحاظ کمی و کیفی را شامل می‌شود و منطقه قفقاز از این لحاظ با ضعف مواجه است و موضوعات آن تنش زا هستند.

این کارشناس مسائل اوراسیا درباره طمع جمهوری آذربایجان برای اشغال جنوب ارمنستان اظهار کرد: جمهوری آذربایجان به تنهایی توان لازم برای تاثیرگذاری در منطقه ندارد برای همین است که مشاهده می‌کنیم سیاست تکیه به سایر قدرت‌های فرامنطقه‌ای را پیشه کرده و با این سیاست نیز توانایی رسیده به اهدافش را ندارد چون می‌داند پیگیری چنین اهدافی تبعات سنگینی برایش به همراه دارد. دولت باکو وارد بازی شده که کشور‌های غربی و صهیونیست‌ها برایش تعریف کرده‌اند. 

وی گفت: هم جواری منطقه قفقاز با قدرت‌هایی مثل ایران و روسیه می‌تواند برای غربی‌ها و رژیم صهیونیستی جذاب باشد و این یکی از مهمترین اهداف آن‌ها است چون با دسترسی و نفوذ به این منطقه می‌توانند مقابل توان بازیگری کشور‌هایی مثل ایران و ورسیه که بسیار تاثیرگذار هستند مقابله کنند و مضاف بر اینکه منافع اقتصادی و سیاسی دیگری هم خواهند داشت.

حکیم درباره اهمیت جنوب ارمنستان برای جمهوری اسلامی ایران گفت: مسیر جنوب ارمنستان از راه‌های ارتباطی مهم ایران با اروپا است، اما نکته‌ دیگر این است که دشمنان می‌خواهند در جنوب ارمنستان و مرز آن‌ها با ما خدشه‌ وارد کنند. آن چه غربی‌ها و صهیونیست‌ها به دنبال آن هستند سیاستی تحت عنوان همه چیز بدون ایران یا دور زدن ایران است.

وی درباره تماس تلفنی رئیس جمهور ارمنستان با رئیس جمهور کشورمان اظهار کرد: موضع گیری جمهوری اسلامی ایران در صحبت با رئیس جمهور ارمنستان و هشدار‌هایی که داده شده است موضع گیری بسیار درستی بوده است. اثرات این جدیت مسئولان کشورمان را نیز در یک سال گذشته دیده‌ایم. بعد از مشکلاتی که جمهوری آذربایجان برای تردد کامیون‌های ما ایجاد کرد موضع گیری‌های قاطعانه ما در سیاست‌های بازیگران منطقه، تغییر حاصل کرده است و کشور ما باید به همین شکل و جدیت مشکلات را پیگیری کند. چون کوتاه آمدن و مماشات با توجه به حلقه زنجیره سیاست دور زدن ایران و عدم قاطعیت ما تبعات سنگینی را به همراه خواهد داشت

ادامه خبر
تحریم‌های جدیدی علیه ایران

وزارت خزانه‌داری آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کرد که تحریم‌هایی را علیه شش مدیر اجرایی و اعضای هیئت‌مدیره «صنایع هوایی قدس» به بهانه آنچه ارسال پهپادهای ایران به روسیه خوانده، اعمال کرده است.

به گزارش رویترز، آمریکا روز جمعه تحریم‌های جدیدی را علیه تامین‌کنندگان پهپاد‌های ایرانی که به ادعای واشنگتن برای هدف قرار دادن زیرساخت‌های غیرنظامی در اوکراین در جریان درگیری با روسیه مورد استفاده قرار گرفته‌اند، اعمال کرد.

وزارت خزانه‌داری آمریکا، صنایع هوایی قدس را که خود از سال ۲۰۱۳ تحت تحریم‌های آمریکا قرار دارد، به‌ عنوان یک سازنده کلیدی دفاعی ایرانی که مسئول طراحی و تولید پهپاد‌هاست، توصیف کرد.

جانت یلن، وزیر خزانه‌داری آمریکا در بیانیه‌ای مدعی شد: «ما به استفاده از هر ابزاری که در اختیار داریم ادامه خواهیم داد تا پوتین را از دسترسی به سلاح‌هایی که برای به راه انداختن جنگ وحشیانه و بی‌دلیل خود علیه اوکراین استفاده می‌کند، محروم کنیم».

این تحریم‌ها همچنین مدیر سازمان صنایع هوافضای ایران را که به گفته وزارت خزانه‌داری، سازمان کلیدی مسئول نظارت بر برنامه‌های موشکی بالستیک ایران است، هدف قرار داده است.

اقدام روز جمعه خزانه ‌داری هرگونه دارایی‌ها را در آمریکا مسدود می‌کند و عموماً آمریکایی‌ها را از معامله با آن‌ها منع می‌کند. کسانی که با آن‌ها معاملات خاصی انجام می‌دهند نیز در معرض تحریم قرار می‌گیرند.

آمریکا قبلاً هم تحریم‌هایی را علیه شرکت‌ها و افرادی که متهم به تولید یا انتقال پهپاد‌های ایرانی به روسیه هستند، اعمال کرده است.

ایران ارسال هواپیما‌های بدون سرنشین به روسیه را پذیرفته است، اما گفته است که این پهپاد‌ها قبل از حمله فوریه روسیه به اوکراین ارسال شده‌اند. مسکو استفاده نیروهایش از پهپاد‌های ایرانی در اوکراین را تکذیب کرده است.

پیش از این، میخائیل اولیانوف، نماینده روسیه در مذاکرات برجام در خصوص ادعا‌های مکرر غرب درباره ارسال پهپاد‌های ایرانی به روسیه در صفحه توییتر خود نوشت: «ادعای عرضه پهپاد [ایران به روسیه] بهانه‌ای ناشیانه برای توقف مذاکرات وین در خصوص برجام است (اگر به قصد از بین بردن کامل آن نباشد). به نظر می‌رسد آمریکا و سه کشور اروپایی برای حرکت به سمت پلن بی وسوسه شده‌اند».

ادامه خبر
خصوصی کردن گوگل کروم

گوگل کروم برترین مروگر وب در جهان است که در این گزارش ۵ روش برای سفارشی کردن آن معرفی می‌شود.

همگام سازی را روشن کنید

اگر از Chrome در بیش از یک دستگاه استفاده می‌کنید، می‌توانید دسترسی همگام‌سازی به سابقه، گذرواژه‌ها و نشانک‌های خود را در همه دستگاه‌ها فعال کنید. اگر Chrome را روی دستگاه جدیدی نصب می‌کنید، می‌توانید همزمان با راه‌اندازی مرورگر، همگام‌سازی را فعال کنید. به طور مشابه، اگر می‌خواهید همگام‌سازی را در دستگاه قدیمی‌تر فعال کنید، به تنظیمات در Chrome بروید و روی On ضربه بزنید تا همگام‌سازی داده‌ها در فضای ابری فعال شود.

موتور جست و جو را تغییر دهید

آیا می‌خواهید از کروم استفاده کنید، اما علاقه‌ای به استفاده از موتور جست‌وجوی Google ندارید؟ به تنظیمات Chrome بروید و موتور جست و جو را سرچ کنید و موتور جست‌وجوی مورد نظر خود را از موتور‌های جست‌وجوی مورد استفاده در لیست نوار آدرس مانند Bing و Yahoo انتخاب کنید.

زیرنویس مستقیم را فعال کنید

اگر می‌خواهید ویدیو‌های زیادی در مرورگر کروم داشته باشید، این ویژگی به طور خودکار زیرنویس‌ها را مستقیماً به ویدیو‌ها اضافه می‌کند. برای فعال کردن زیرنویس زنده در Chrome، به تنظیمات > دسترس‌پذیری بروید و سپس زیرنویس زنده را فعال کنید تا در هر ویدیویی که در مرورگر وب Chrome پخش می‌کنید، زیرنویس‌های خودکار دریافت کنید.

پس زمینه را تغییر دهید‌

می‌توانید طرح زمینه را در Chrome تغییر دهید تا شبیه یک مرورگر وب کاملاً متفاوت به نظر برسد. برای تغییر ظاهر کروم، به تنظیمات و سپس Appearance بروید. می‌توانید تم مورد نظر خود را از مرورگر وب کروم دانلود کنید. بیشتر این تم‌ها سبک هستند و می‌توانند ظاهر مرورگر وب کروم را به شدت تغییر دهند.

چندین حساب اضافه کنید‌

می‌توانید چند حساب به Chrome اضافه کنید و این حساب‌ها مانند مرورگر‌های وب منفرد رفتار می‌کنند و سابقه، نشانک‌ها و رمز‌های عبور را از ایمیل کاری و شناسه ایمیل شخصی شما ترکیب نمی‌کنند.

برای افزودن حساب‌های جدید در Google Chrome، روی نماد حساب در گوشه سمت راست بالا کلیک کنید و «افزودن» را انتخاب کنید تا یک نمایه جدید Chrome تنظیم شود. می‌توانید یک نمایه جدید با یا بدون شناسه ایمیل تنظیم کنید.

ادامه خبر
مراکز موساد در اربیل هدف حمله موشکی قرار گرفتند

رسانه‌های خارجی می‌گویند دستکم ۶ موشک از خاک ایران مناطقی در اربیل عراق را هدف قرار داده‌اند. به گفته منابع غیررسمی، این حمله حدود ساعت ۱:۲۰ بامداد رخ داده است.

منابع محلی اعلام کردند دقایقی پس از نیمه شب، صدای انفجار‌های مهیبی در اربیل عراق شنیده شد و ده‌ها انفجار این شهر را لرزاند.

شبکه خبری المیادین هم به نقل از خبرنگار خود اعلام کرد اطلاعات اولیه نشان می‌دهد پایگاه نظامی آمریکا در نزدیکی فرودگاه اربیل هدف حمله چند موشک قرار گرفته است. 

مقامات آمریکایی در گفتگو با رسانه‌ها هدف قرار گرفتن پایگاه‌های نظامی آمریکا در عراق یا کنسولگری این کشور در اربیل را در این حملات انکار کرده‌اند. در این میان، برخی منابع خبری از جمله صابرین نیوز گفته‌اند دو مرکز آموزشی پیشرفته متعلق به سازمان جاسوسی اسرائیل (موساد) در اربیل مورد حمله قرار گرفته‌اند.

چندین مقام آمریکایی به وال‌استریت ژورنال گفته‌اند حمله موشکی ایران احتمالا به تلافی حمله هوایی روز دوشنبه اسرائیل به حومه دمشق بوده که در آن دو نیروی سپاه پاسداران جان خود را از دست دادند.

یک مقام آمریکایی دیگر که نخواست نامش فاش شود نیز به خبرگزاری رویترز گفته حمله موشکی رخ داده به اربیل از خاک ایران انجام شده است.

خبرنگار الجزیره گزارش نیز داد این حمله موشکی، ساختمان جدید کنسولگری آمریکا در اربیل واقع در جاده «صلاح الدین» را هدف قرار داده اما یک مقام دولتی آمریکا اعلام کرد هیچ شواهدی وجود ندارد که نشان دهد کنسولگری آمریکا در اربیل هدف حمله موشکی دیشب بوده است.

همزمان با حملات موشکی در اربیل، صابرین نیوز از پرواز شدید هواپیماهای آمریکایی‌ها در آسمان این منطقه خبر داد و اعلام کرد گیرنده‌های سامانه ناوبری نظارتی ADS-B در حریم هوایی اربیل که در زمینه ترافیک هوایی تخصص دارد متوقف شد.

ادامه خبر
‌می‌توانیم تمام شهرک‌های صهیونیست‌نشین را به یکباره موشکباران کنیم

زیاد النخاله» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در برنامه تلویزیونی «لعبة الامم» شبکه المیادین بر تداوم مقاومت در نوار غزه تأکید و رژیم صهیونیستی را از انجام هرگونه اقدام احمقانه برحذر داشت.

ادامه خبر
پایان دور اول نشست کمیته تحقیق مشترک ترور شهید سلیمانی در بغداد

کاظم غریب آبادی معاون امور بین الملل قوه قضائیه و دبیر ستاد حقوق بشر گفت: بدنبال گفتگوهای سطح بالا میان سیستم های قضایی ایران و عراق و تلاش های دادستانی تهران، هیات حقوقی- قضایی کشورمان به ریاست یکی از معاونان دادستان عمومی و انقلاب تهران دو روز قبل برای شرکت در اولین نشست کمیته تحقیق مشترک ترور شهید سلیمانی و همراهان ایشان عازم بغداد شد. گفتگوهای دور اول امروز به پایان رسید و طرفین تصمیم گرفتند دور دوم نشست کمیته را تا یک ماه آینده در تهران برگزار نمایند.

ادامه خبر
گاف‌های منحصر به فرد بایدن

جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا طی ماه‌های سپری شده از حضور وی در راس معادلات سیاسی و اجرایی واشنگتن با گاف و خطا گره خورده است. اگرچه ماجرای بی‌سابقه رها شدن باد معده بایدن در دیدار اخیر با همسر پرنس چالز و برخی دیگر از اعضای خاندان سلطنتی انگلیس به سوژه‌ای منحصر به فرد برای رسانه‌های تبدیل شده است، اما این نخستین‌بار نیست که رئیس‌جمهور ۷۹ساله آمریکا سوتی می‌دهد. دراینجا مروری بر مهم‌ترین گاف‌های بایدن طی ۹ ماه اخیر خواهیم کرد.

اولین اشتباه در جشن پیروزی.....

ادامه خبر

%خرید ازفروشگاه همواره تخفیف

- باسلام خدمت شمادوست عزیزبا استفاده ازاین امکان جدید سایت شما میتوانیدهرگونه کالای مد نظرخود را خرید کنید.
- باخرید خود از افرادی که اجناس خانگی ومحصولات صنایع دستی خودرا دراین فروشگاه قرار دادند کمک میکنید .باتشکرازتمام مردم خوب وحیدیه

جدیدترین اخبار روز

مارادنبال کنید