صفحه اصلی   آخرین خبر   بازار اپ AP
دانلود رایگان اپلیکیشن موبایل

وحیدیه نگارشهرخبر

دانلود رایگان اپلیکیشن موبایل

آخرین وجدیدترین اپلیکیشن ها ی ایرانی وخارجی

آخرین وجدیدترین اپلیکیشن ها ی ایرانی وخارجی

دانلود رایگان اپلیکیشن موبایل

آخرین وجدیدترین اپلیکیشن ها ی ایرانی وخارجی

دانلود رایگان اپلیکیشن موبایل

همستر کامبت

شبکه تون در توییت جدید خود به راه‌اندازی همستر کامبت در اکوسیستم آن واکنش نشان داد. علاوه بر این به نظر می‌رسد راه‌اندازی HMSTR در بازار پیش از عرضه به تعویق افتاده‌ است.

خلاصه خبر

  • شبکه تون به راه‌اندازی همستر ‌کامبت در اکوسیستم خود واکنش نشان داد.
  • معاملات همستر ‌کامبت در بازار پیش از عرضه قرار بود امروز آغاز شود.

در روزهای اخیر بسیاری از رسانه‌های خبری جهان نسبت به محبوبیت روزافزون همستر کامبت واکنش نشان داده‌اند. یکی از این رسانه‌ها وب سایت بلومبرگ (Bloomberg) بود که در یک مقاله جدید به بازی تلگرامی مذکور و تاثیر محبوبیت آن روی بازار ارزهای دیجیتال پرداخت. شبه تون هم در واکنش به این مسئله و با ری‌توییت کردن توییت بلومبرگ اعلام کرد:

همسرت کامبت به شبکه TON می‌آید!

توییت شبکه TON درباره همستر کامبت
توییت شبکه TON درباره همستر کامبت

البته شبکه TON پیش از این به همستر کامبت اشاره کرده بود. این شبکه برای مثال در یک توییت دیگر اعلام کرده بود که همسترها نهنگ‌های جدید بازار هستند.

بسیاری از بازیکنان همستر ‌کامبت منتظر راه‌اندازی ارز آن هستند. در روز قبل توسعه‌دهندگان این بازی اعلام کردند که معاملات توکن آن در بازار پیش از عرضه امروز شروع می‌شود. با این حال صفحه همستر کامبت (HMSTR) در بازار پیش از عرضه کوکوین تغییر کرده و نشان می‌دهد که معاملات آن قرار است ۱۴ ژوئن (۲۵ خرداد) ساعت ۱۳:۳۰ به وقت تهران آغاز شود. البته به نظر می‌رسد این تاریخ هم ممکن است تغییر کند.

صفحه HMSTR در بازار پیش از عرضه کوکوین

توسعه‌دهندگان این بازی تلگرامی پیش از این اعلام کرده بودند که ارز همستر کامبت را در ماه آینده راه‌اندازی خواهند کرد. با این حال آن‌ها هم خاطرنشان کرده بودند که این تاریخ ممکن است بسته‌ به شرایط تغییر کند.

ادامه خبر
دانلود بازی موبایل اندروید وایو اس

Call of Duty Mobile Season 10 – ندای وظیفه: موبایل جدیدترین نسخه از بازی معروف کال آو دیوتی Activision Publishing برای اندروید است که به صورت رایگان عرضه شده و مثل همیشه تصمیم گرفته ایم همزمان با انتشار ان را حضور شما دوستداران بازیهای اکشن و تفنگی معرفی کنیم و برای بار دیگر به وجدتان بیاوریم!

ادامه خبر
دانلود رایگان نرم افزار حسابداری

آیا وقت آن نرسیده است که کاغذ ، دستنویسی ، ماشین حساب و نگهداری آنها را کنار بگذاریم و از مزایای دیجیتالی شدن بهرمند شوید و لذت ببرید؟
کاملا رایگان نرم افزار فاکتور را دانلود کنید و بصورت نامحدود از خود نرم افزار و برگه های پیشفرض آن استفاده نمایید:

آخرین ویرایش 6.2.1.995
حجم 19 مگابایت
قیمت رایگان

                                                             کاتالوگ – صنایع روشنایی شهاب لایت،طراحی و تولید محصولات روشنایی و  نورپردازی،نور و روشنایی،تولیدکننده محصولات LED & SMD

ادامه خبر
ترفند موثر برای افزایش طول عمر باتری گوشی

دارندگان تلفن‌های هوشمند از چندین نکته مطلع شده‌اند که می‌تواند به حفظ عمر باتری دستگاه آن‌ها کمک کند. هنگامی که دستگاه شما زود شارژ باتری خالی می‌کند ممکن است وضعیت خسته کننده‌ای برای شما پیش بیاید. خوشبختانه چند راه وجود دارد که می‌توانید عمر باتری خود را طولانی کنید.

روشنایی کم صفحه نمایشگر

سطح روشنایی زیاد صفحه نمایش گوشی‌های هوشمند می‌تواند باعث مصرف زیاد عمر باتری شود. به این ترتیب، به کاربران توصیه می‌شود هر زمان که می‌توانند روشنایی صفحه نماشگر را در سطح کم فعال کنند. انجام این کار می‌تواند به عملکرد بهتر باتری گوشی هوشمند شما کمک کند و باعث طول عمر بیشتر آن شود. برخی از کارشناسان توصیه می‌کنند روشنایی صفحه نمایش را بین ۶۵ تا ۷۰ درصد حفظ کنید، زیرا این کار می‌تواند تا حد زیادی در مصرف باتری صرفه جویی کند. برای تنظیم این مورد در گوشی‌های آیفون، به Settings > Display > Brightness Level بروید > با استفاده از نوار لغزنده نور صفحه نمایشگر خود را به دلخواه تنظیم کنید. در اندروید، برنامه تنظیمات را باز کنید > روی نمایشگر ضربه بزنید > روشنایی تطبیقی ​​را خاموش کنید و به دلخواه تنظیم کنید.

حالت کم مصرف

اگر باتری شما کم است، می‌توانید از حالت کم مصرف استفاده کنید. حالت کم مصرف، میزان برق مصرفی دستگاه شما را کاهش می‌دهد. برای روشن یا خاموش کردن حالت کم مصرف در آیفون خود، به تنظیمات > باتری > تغییر حالت کم مصرف بروید. همچنین می‌توانید با کشیدن انگشت از صفحه اصلی خود به پایین و کلیک روی نماد باتری، حالت کم مصرف را از مرکز کنترل روشن و خاموش کنید. برای انجام این کار در اندروید، به تنظیمات بروید > روی باتری و مراقبت از دستگاه ضربه بزنید > روی باتری ضربه بزنید > ذخیره انرژی را تغییر دهید.

حالت هواپیما

قرار گرفتن موقت در حالت هواپیما می‌تواند در مصرف انرژی دستگاه شما صرفه جویی زیادی کند، زیرا تمام ارتباطات بی سیم را ممنوع می‌کند. حالت هواپیما در آیفون‌ها را می‌توان از طریق نماد موجود در مرکز کنترل گوشی فعال کرد. فقط انگشت خود را از بالای صفحه به پایین بکشید و نماد هواپیما را انتخاب کنید. برای روشن یا خاموش کردن حالت هواپیما در Android، برنامه تنظیمات دستگاهتان را باز کنید. روی Network & Internet ضربه بزنید و سپس حالت هواپیما را روشن یا خاموش کنید.

کاهش زمان قفل خودکار

روش دیگری که می‌توانید عمر باتری دستگاه خود را حفظ کنید، کاهش زمان قفل خودکار صفحه نمایش است. این به مدت زمانی که از دستگاه خود استفاده نمی‌کنید و صفحه نمایش شما روشن است، مربوط می‌شود.

هر چه زمان فعال شدن قفل خودکار گوشی شما بیشتر طول بکشد، عمر باتری بیشتر می‌شود. برای انجام این کار در آیفون، به Settings > Display & Brightness > Auto-Lock بروید، سپس مدت زمان را انتخاب کنید. برای تنظیم این مورد در اندروید، می‌توانید به تنظیمات > نمایشگر > زمان خواب بروید. کارشناسان توصیه می‌کنند زمان قفل خودکار گوشی خود را به حدود ۱۵ ثانیه یا ۳۰ ثانیه کاهش دهید.

خدمات مکان را خاموش کنید

بسیاری از برنامه‌های موجود در تلفن هوشمند، در حین استفاده شما از آن‌ها، از موقعیت مکانی استفاده می‌کنند. با این حال، این سرویس اغلب باتری گوشی شما را خالی می‌کند و در نهایت طول عمر آن را کاهش می‌دهد. با خاموش کردن آن، نه تنها حریم خصوصی خود را ایمن‌تر می‌کنید، بلکه عمر باتری گوشی خود را نیز بهبود می‌بخشید. با رفتن به Settings > Privacy > Location Services می‌توانید ببینید کدام برنامه‌ها از موقعیت مکانی شما در آیفون شما استفاده می‌کنند. پس از آن، می‌توانید خدمات موقعیت مکانی را به طور کامل خاموش کنید یا فقط در حین استفاده از برنامه اجازه دسترسی را بدهید. در اندروید، به تنظیمات بروید > «شخصی» را باز کنید> روی دسترسی به موقعیت مکانی ضربه بزنید. در بالای صفحه، «دسترسی به موقعیت مکانی من» را خاموش کنید.

ادامه خبر
خصوصی کردن گوگل کروم

گوگل کروم برترین مروگر وب در جهان است که در این گزارش ۵ روش برای سفارشی کردن آن معرفی می‌شود.

همگام سازی را روشن کنید

اگر از Chrome در بیش از یک دستگاه استفاده می‌کنید، می‌توانید دسترسی همگام‌سازی به سابقه، گذرواژه‌ها و نشانک‌های خود را در همه دستگاه‌ها فعال کنید. اگر Chrome را روی دستگاه جدیدی نصب می‌کنید، می‌توانید همزمان با راه‌اندازی مرورگر، همگام‌سازی را فعال کنید. به طور مشابه، اگر می‌خواهید همگام‌سازی را در دستگاه قدیمی‌تر فعال کنید، به تنظیمات در Chrome بروید و روی On ضربه بزنید تا همگام‌سازی داده‌ها در فضای ابری فعال شود.

موتور جست و جو را تغییر دهید

آیا می‌خواهید از کروم استفاده کنید، اما علاقه‌ای به استفاده از موتور جست‌وجوی Google ندارید؟ به تنظیمات Chrome بروید و موتور جست و جو را سرچ کنید و موتور جست‌وجوی مورد نظر خود را از موتور‌های جست‌وجوی مورد استفاده در لیست نوار آدرس مانند Bing و Yahoo انتخاب کنید.

زیرنویس مستقیم را فعال کنید

اگر می‌خواهید ویدیو‌های زیادی در مرورگر کروم داشته باشید، این ویژگی به طور خودکار زیرنویس‌ها را مستقیماً به ویدیو‌ها اضافه می‌کند. برای فعال کردن زیرنویس زنده در Chrome، به تنظیمات > دسترس‌پذیری بروید و سپس زیرنویس زنده را فعال کنید تا در هر ویدیویی که در مرورگر وب Chrome پخش می‌کنید، زیرنویس‌های خودکار دریافت کنید.

پس زمینه را تغییر دهید‌

می‌توانید طرح زمینه را در Chrome تغییر دهید تا شبیه یک مرورگر وب کاملاً متفاوت به نظر برسد. برای تغییر ظاهر کروم، به تنظیمات و سپس Appearance بروید. می‌توانید تم مورد نظر خود را از مرورگر وب کروم دانلود کنید. بیشتر این تم‌ها سبک هستند و می‌توانند ظاهر مرورگر وب کروم را به شدت تغییر دهند.

چندین حساب اضافه کنید‌

می‌توانید چند حساب به Chrome اضافه کنید و این حساب‌ها مانند مرورگر‌های وب منفرد رفتار می‌کنند و سابقه، نشانک‌ها و رمز‌های عبور را از ایمیل کاری و شناسه ایمیل شخصی شما ترکیب نمی‌کنند.

برای افزودن حساب‌های جدید در Google Chrome، روی نماد حساب در گوشه سمت راست بالا کلیک کنید و «افزودن» را انتخاب کنید تا یک نمایه جدید Chrome تنظیم شود. می‌توانید یک نمایه جدید با یا بدون شناسه ایمیل تنظیم کنید.

ادامه خبر
قفل شدن گوشی های شیائومی

به نقل از globaltimes، چند روز قبل و پس از پیام توئیتری کاربری کوبایی مبنی بر قفل شدن گوشی هوشمند شیائومی، موجی از نگرانی میان کاربران ایرانی به راه افتاد. این در حالی بود که قبل از این اتفاق چند اپلیکیشن ایرانی نیز از اپ استور حذف شده بودند، البته کارشناسان فضای مجازی در کشور احتمال بلاک شدن تلفن‌های همراه این برند در ایران را به دلیل استقبال خوب شهروندان ایران از محصولات شیائومی پایین می‌دانند.

حال شرکت شیائومی به این اتفاق واکنش نشان داده و سخنگوی این شرکت در این باره گفت: "اجرای این تصمیم در مناطقی بود که احتمال قاچاق گوشی در بازار‌های سیاه آن وجود داشت. هدف حفاظت از داده‌های کاربران و تامین امنیت آن‌ها در بستر مجازی بوده است."

ادامه خبر
چگونه عکس‌ها و ویدئو‌ها را در واتساپ ناپدید کنیم

چگونه رسانه‎ها را بعد از یک بار دیده شدن ناپدید کنیم؟

اول از همه مطمئن شوید که آخرین نسخه بروز شده واتساپ بر روی تلفن اندروید یا آیفون شما نصب است که این نسخه ۲.۲۱.۱۵۰ نام دارد. اگر گوگل پلی و یا اپ استور را چک کنید و واتساپ جزو لیست بروزرسانی شما باشد باید آن را به آخرین نسخه آپدیت کنید.

این موضوع خیلی ساده است که شما مطمئن شوید یک تصویر مشخص که ارسالش کرده اید فقط یک بار توسط یک نفر دیده می‌شود. وقتی می‌خواهید یک عکس یا فیلم را ارسال کنید یک آیکون شماره یک کنار قسمتی که می‌توانید در آن کپشن بنویسید، نشان داده می‌شود.

انتخاب این گزینه، قابلیت مذکور را برای شما فعال می‌کند. با درخواست پیام پاپ آپ، آن فیلم یا ویدئو فقط یک بار به دریافت کننده نشان داده و سپس ناپدید می‌شود.

این قابلیت به این دلیل بسیار مفید است که هیچ تنظیماتی برای فعال کردن آن نیاز نیست و زمانی که می‌خواهید عکسی را ارسال کنید به راحتی بر روی صفحه نمایش شما نشان داده می‌شود. استفاده از این روش باعث می‌شود نگرانی درباره داده‌های حساس و نحوه ارسال آن‌ها تا حد زیادی از بین برود بنا بر این در ماه‌های آینده منتظر باشید که تعداد زیادی عکس از بین رفته را در صفحه‌های چت خود مشاهده کنید.

ادامه خبر
 آپ - پرکاربردترین اپلیکیشن

‏‏ آپ - پرکاربردترین اپلیکیشن کشور
‏با اپلیکیشن آپ به آسانی شارژ بخرید، قبوض خدماتی، قبض موبایل و قبض جریمه پرداخت کنید، کارت به کارت کنید، بلیت قطار و هواپیما بخرید، بیمه شخص ثالث خود را تمدید کنید، به موسسات خیریه کمک کنید، بسته اینترنتی بخرید و در کلوپ آپ با شرکت در جشنواره‌ ها و مسابقات آپ برنده جوایز ارزنده شوید.
‏ 
‏تمامی خدمات اپلیکیشن آپ رایگان است.  

‏ با تراکنش از اپلیکیشن آپ امتیاز دریافت می کنید. این امتیازها به صورت ریالی به کیف پول شما واریز می‌ شود که در خرید های بعدی می‌ توانید از اعتبار کیف پول خود در هنگام پرداخت استفاده کنید. همچنین با تراکنش از اپلیکیشن آپ شانس دریافت می‌ کنید که با این شانس‌ها می‌توانید در  قرعه‌کشی‌ ها و مسابقات شرکت کنید و برنده شوید.
‏ 
‏با اپلیکیشن آپ می‌ توانید از تمامی خدمات سامانه #733*  با امکانات بیشتر و در یک محیط جذاب بهره‌مند شوید!
‏ 
‏  از جمله خدمات اپلیکیشن آپ می‌توان موارد زیر را نام برد:
‏• خرید بلیط قطار
‏• خرید بلیط اتوبوس
‏• رزرو هتل ایرانی و خارجی
‏• خرید بلیط هواپیما، بلیت پرواز داخلی و خارجی
‏• استعلام و پرداخت قبض تلفن ثابت،
‏• استعلام و پرداخت قبض تلفن همراه، 
‏• پرداخت قبض مالیات،
‏• پرداخت قبض عوارض شهرداری،
‏• پرداخت قبض برق، قبض آب،
‏• موجودی کارت بانکی و موجودی حساب،
‏• نیکوکاری و کمک به مؤسسات خیریه
‏• مانده گیری کارت عابربانک 
‏• خرید و شارژ اینترنت آسیاتک
‏• خرید و شارژ اینترنت شاتل
‏• خرید و شارژ اینترنت مخابرات
‏• خرید و شارژ اینترنت صبانت
‏• پرداخت جرایم راهنمایی و رانندگی  
‏• امکان مشاهده سوابق تراکنش‌ها
‏• استعلام قبض میاندوره و پایان دوره خطوط دائمی همراه اول
‏• پرداخت خلافی خودرو – قبض خلافی خودرو
‏• خرید شارژ ایرانسل و شارژ همراه اول و رایتل و دیگر اپراتورها
‏• خرید بسته اینترنت ایرانسل و اینترنت همراه اول و دیگر اپراتورها
‏•  امکان خرید انواع بیمه (بیمه شخص ثالث- بیمه عمر- بیمه آتش سوزی- بیمه مسافرت)
‏•  نشان پرداخت، پرداخت آسان بدون کارت و بدون پول نقد
‏سرویس نشان پرداخت: امکان پرداخت هزینه بدون پول نقد (مناسب برای پرداخت مبالغ غیررند-مبالغ خُرد) 


‏•  سرویس کیف پول: امکان پرداخت با یک اشاره و بدون نیاز به رمز دوم

‏ 
‏ 
‏و کلی خدمات دیگر که آپ برای شما ارایه می‌دهد. 
‏  
‏آسان پرداخت (آپ) امکان استعلام موجودی کارت بانکی مربوط به بانک‌ های ملی، کشاورزی، سپه، اقتصاد نوین، بانک شهر، دی، انصار، حکمت ایرانیان، مهر اقتصاد، آینده، پست بانک، قوامین، سرمایه، ایران زمین، توسعه تعاون، بانک گردشگری، صنعت و معدن، سامان، رسالت، کوثر، خاورمیانه، پارسیان، تجارت، پاسارگاد، مسکن، رفاه کارگران، ملت، ملل، نور، توسعه و مهر ایران را فراهم ساخته است.
‏ 
‏ 
‏با هربار استفاده از خدمات اپلیکیشن آپ و #۷۳۳*  امتیاز می‌ گیرید و می‌ توانید از برندگان خوش شانس قرعه‌کشی‌ جشنواره‌ های متنوع آپ باشید. جشنواره‌ های آپ شامل جوایز ماهانه ۱۰۰ میلیون تومانی و جایزه ویژه ۱ میلیارد تومانی در کنار دیگر جوایز‌ شگفت‌انگیز است.
‏ 
‏ 
‏ برای استفاده از خدمات اپلیکیشن آپ می‌بایست به اینترنت متصل باشید.  
‏ 
‏در صورت عدم دسترسی به اینترنت می‌توانید پرداخت‌ های خود را از طریق سامانه #733* انجام دهید.  


 دانلود 


ادامه خبر
نقشه و مسیریاب نشان

‏‏مسیریاب و نقشه «نشان»
‏با مسیریاب سخنگوی «نشان»، بهترین مسیر را «نشان» کنید.
‏بهترین مسیر را «نشان» می‌دهد
‏خیلی وقت‌ها پیش میاد که در خیابان‌ های پیچ در پیچ شهر رانندگی می‌کنیم و نمیدونیم از چه مسیری باید به مقصد برسیم. بعضی از وقت‌ها هم پیش میاد که نمیدونیم کدام مسیر تا مقصد را انتخاب کنیم تا سریع‌تر برسیم. یک زمانی هم دوست داریم به نزدیک‌ترین رستوران، پارک، پمپ بنزین و ... بریم و آدرس‌هاشون رو یاد نداریم.
‏«مسیریاب نشان» به سادگی به ما کمک می‌کند که بتوانیم موقعیت فعلی خودمان را روی نقشه ببینیم و سریعترین مسیر را پیدا کنیم. نقشه «نشان» دارای راهنمای صوتی فارسی است، که تا رسیدن به مقصد، کاربر را راهنمایی می‌کند. «نشان» یکی از کامل‌ترین نقشه‌های ایران را دارد و می‌توانید بسیاری از خیابان‌ و کوچه‌ها را با نام فارسی جستجو کنید.
‏امکانات «نشان»:
‏•    دارای نقشه فارسی سراسر ایران به همراه بیشترین جزئیات و امکان جستجوی نام خیابان و کوچه
‏•    دارای سخنگوی فارسی برای بی نیاز شدن به مشاهده نقشه
‏•    هشدار حضور پلیس، دوربین کنترل سرعت و تصادف در مسیر
‏•    پیدا کردن مکان‌های عمومی اطراف شما، مانند رستوران، پمپ بنزین، خودپرداز، هتل روی‌ نقشه
‏•    مسیریابی با در نظر گرفتن (ترافیک لحظه ای) و (مسافت)
‏•    دارای طرح‌ ترافیک و طرح زوج‌و‌فرد برای عدم مسیریابی از داخل طرح
‏•    دارای دوربین‌های کنترل سرعت و هشدار نزدیک شدن به دوربین
‏•    محاسبه مسافت و تخمین زمان تقریبی رسیدن به مقصد
‏وبسایت: www.neshan.org
‏ایمیل: support@neshan.org
‏کانال تلگرام: http://t.me/neshan_nav
‏پشتیبانی تلگرام: @neshan_admin



 دانلود 


ادامه خبر

%خرید ازفروشگاه همواره تخفیف

- باسلام خدمت شمادوست عزیزبا استفاده ازاین امکان جدید سایت شما میتوانیدهرگونه کالای مد نظرخود را خرید کنید.
- باخرید خود از افرادی که اجناس خانگی ومحصولات صنایع دستی خودرا دراین فروشگاه قرار دادند کمک میکنید .باتشکرازتمام مردم خوب وحیدیه

جدیدترین اخبار روز

مارادنبال کنید