صفحه اصلی   آخرین خبر   موسیقی
اخبار موسیقی

وحیدیه نگارشهرخبر

اخبار موسیقی

دانلود بهترین آهنگ های ایرانی و خارجی موزیک وموزیک ویدیو

دانلود بهترین آهنگ های ایرانی و خارجی موزیک وموزیک ویدیو

اخبار موسیقی

دانلود بهترین آهنگ های ایرانی و خارجی موزیک وموزیک ویدیو

اخبار موسیقی

اولین کنسرت حامد همایون به نفع کودکان محک برگزار می شود

محسن رجب‌پور تهیه‌کننده و مدیرعامل موسسه «ترانه شرقی» که طی ماه‌های اخیر در راستای پروژه «استعدادهای موسیقی ایران» تعدادی خوانندگان جوان موسیقی پاپ از جمله حامد همایون را به مخاطبان موسیقی معرفی کرده…

اولین کنسرت حامد همایون به نفع کودکان محک

درباره برنامه های آینده این خواننده بیان کرد: طی سال های گذشته به ویژه سه سال اخیر که موسسه «ترانه شرقی» کم کارتر از گذشته بوده تلاش کردیم با راه اندازی پروژه «استعدادهای موسیقی ایران» تعدادی از خوانندگان مستعد را به جامعه موسیقی کشور معرفی کنیم.

وی ادامه داد: این برای ما مایه بسی خوشحالی است که بر اساس توانمندی هنرمندان و تلاشی که از سوی موسسه انجام گرفته این هنرمندان توانسته اند به مخاطبان معرفی و آثارشان نیز مورد توجه قرار بگیرد. حامد همایون هم از جمله خوانندگانی است که بر اساس پروژه استعدادهای موسیقی ایران در کمتر از یک فصل به جایگاه مناسبی در گوش شنیداری جامعه رسید. البته قاعده ما بر این است که فعلا روند انتشار تک تراک ها به همین صورت انجام پذیرید. ضمن اینکه در حین انتشار این تک تراک ها مشغول ضبط آلبوم هم هستیم تا بتوانیم در فصل چهارم کاری حامد همایون، او را به مرز برگزاری کنسرت برسانیم زیرا لازم است این تولیدات حداقل به ۲۰ قطعه برسد که به نظر من مقدمه مناسبی برای اجرای زنده است.

مدیر برنامه های حامد همایون درباره تعاملاتش با این هنرمند توضیح داد: خوشبختانه در این شرایط رابطه خوبی بین من و این خواننده وجود دارد و فکر می کنم این همکاری در سال‌های بعد هم دنبال شود. امیدوارم چنین فضایی در چند سال آینده نیز استمرار داشته باشد و شاهد فعالیت های موثر بین خوانندگان پروژه «استعدادهای ایرانی» باشیم.

حامد همایون زمستان امسال کنسرت برگزار می کند

تهیه‌کننده کنسرت و آلبوم های گروه آریان که اعضای آن مدتی است جدا از هم به فعالیت مشغول هستند، در بخش دیگری از صحبت های خود به بازگشت علی پهلوان یکی از خوانندگان گروه «آریان» از استرالیا به ایران خبر داد و گفت: طی ماه های گذشته با علی پهلوان در ارتباط بودم و او بنا دارد همزمان با بازگشت به ایران ضمن حضور دوباره در عرصه موسیقی همکاری های جدیدی را نیز با برخی از اعضای گروه «آریان» آغاز کند که در روزهای آینده جزییات بیشتر آن را اطلاع رسانی خواهیم کرد.

رجب پور در پایان گفت: من باز هم به این موضوع تاکید می کنم که بین من و اعضای گروه آریان مشکلی وجود نداشت و مشکل بین برخی از اعضای گروه بود. کما اینکه اگر من با این گروه مشکل داشتم در حال حاضر با علی پهلوان نیز در ارتباط نبودم.

ادامه خبر
محسن چاوشی: بیست کیلو وزن کم کرده ام

محسن چاوشی عکس جدیدی از خود در فضای مجازی منتشر کرده که با واکنش‌های مختلفی رو‌به‌رو شده و نگرانی هوادارن این خواننده باعث شد چاوشی با لحنی طنز آمیز پاسخ آنها را بدهد …

محسن چاوشی: بیست کیلو وزن کم کرده ام

در این عکس که چاوشی در کنار شهاب اکبری است، کاهش وزن محسوسی در او دیده می شود. این خواننده از پروژه‌ای جدید با همراهی شهاب اکبری خبر داده و هواداران خواننده «شهرزاد» منتظرند نتیجه همکاری دیگری از این دو موزیسین را بشنوند.

در روزهای گذشته و با افزایش ابراز نگرانی‌ها از سوی دوست‌داران این خواننده درباره وضعیت جسمی‌اش، چاوشی در کامنت‌هایی کوتاه و با لحنی طنز درباره شرایط جسمی‌اش توضیحات جالبی داده و نوشته: «بیست کیلو وزن کم کرده‌ام. اضافه وزن، چربی خون و کبد چرب داشتم. در تلاشم که سیگار را ترک کنم و رژیم سختی گرفته‌ام. شما هم هرگز سیگار نکشید. برای ترک سیگار و قلیان یک کمپین راه بیندازید. من هم هستم!»

توضیحات طنز چاوشی در حالی ارائه شده که در فضای مجازی موجی به راه افتاده بود و در آن عکس‌های قدیمی‌تر این خواننده با تصویر کنونی مقایسه می‌شد و کاهش وزن محسوس او نگرانی‌هایی را میان طرفدارن‌اشبه وجود آورده بود که با کامنت‌های اخیر این خواننده، تا حد زیادی نگرانی دوست‌داران او برطرف شده و میزان انرژی مثبت چاوشی مورد توجه قرار گرفته است.

چاوشی در حال حاضر چند اثر در صف انتشار دارد که از آن جمله می‌توان به یک قطعه با موضوع محرم اشاره کرد. این در حالی است که پس از حواشی به وجود آمده برای سریال «شهرزاد» و نامعلوم بودن ادامه تولید بخش دوم این سریال، همکاری چاوشی با این سریال نیز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

ادامه خبر
جشنواره موسیقی فجر آغاز می شود

روابط عمومی جشنواره موسیقی فجر اعلام کرد که این جشنواره با دو روز تاخیر آغاز خواهد شد. به گزارش پاپ موزیک به نقل از روابط عمومی جشنواره موسیقی فجر، درپی ارتحال حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی، جشنواره موسیقی فجر که پیش از این قرار بود از روز چهارشنبه، ٢٢ دی ماه آغاز شود، با دو روز تاخیر و از روز جمعه، ٢۴ دی‌ماه شروع می‌شود و اول بهمن به پایان می‌رسد.

جشنواره موسیقی فجر آغاز می شود

با توجه به اینجابه‌جایی، تغییراتی نیز در جدول اجراهای سی و دومین جشنواره موسیقی فجر به‌وجود آمده که جزییات آن در جدول جدیدی منتشر شده است.

کسانی که بلیت‌های سی‌ودومین جشنواره موسیقی فجر را پیش از تغییرات اعلام‌شده تهیه کرده‌اند، می‌توانند با توجه به زمان و مکان اجراهای تغییریافته با‌‌ همان بلیت‌ها به سالن اجرا مراجعه و در کنسرت‌ها حضور یابند.

براساس جدول جدیدی که جشنواره موسیقی فجر برای اجرا‌ها تنظیم کرده است، برج میلاد میزبان کنسرت‌های بیشتری است، یک اجرا حذف شده، چند اجرا با هم تلفیق شده‌اند و چند سانس جدید نیز به جشنواره اضافه شده است. البته یکی از خوانندگان پاپ، دو اجرای اضافه گرفته است.

و در آخر می توانید جدول زمان بندی کنسرت ها را در عکس زیر مشاهده کنید(روی عکس کلیک کنید تا با سایز اصلی نمایش داده شود)

جشنواره موسیقی فجر آغاز می شود + جدول کنسرت ها

ادامه خبر
ارکستر ملی «شب موسیقی ارمنی» را اجرا می کند

تازه ترین ارکستر ملی ایران روز بیست و هشتم آذر با اجرای پروژه «شب موسیقی ارمنی» به رهبری مهمان رازمیک اوحانیان در تالار وحدت تهران برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی بنیاد فرهنگی هنری رودکی، تازه ترین ارکستر ملی ایران ساعت ۲۱:۳۰ روز بیست و هشتم آذر با اجرای پروژه «شب موسیقی ارمنی» به رهبری مهمان رازمیک اوحانیان در تالار وحدت تهران برگزار می شود.

در این اجرا که در آستانه سال نو میلادی میزبان مخاطبان خواهد بود آثاری از کمیتاس، خاچاطوریان، آودیسیان و لوریس چکناوریان نواخته می‌شود.

ساموئل گالستیان سولیست آواز فولکلور ، واهان بادالیان سولیست آواز کلاسیک و سارو بغوسیان نوازنده دودوک ارکستر ملی ایران را همراهی می‌کنند.

ادامه خبر

%خرید ازفروشگاه همواره تخفیف

- باسلام خدمت شمادوست عزیزبا استفاده ازاین امکان جدید سایت شما میتوانیدهرگونه کالای مد نظرخود را خرید کنید.
- باخرید خود از افرادی که اجناس خانگی ومحصولات صنایع دستی خودرا دراین فروشگاه قرار دادند کمک میکنید .باتشکرازتمام مردم خوب وحیدیه

جدیدترین اخبار روز

مارادنبال کنید