صفحه اصلی   معرفی شهر وحیدیه   درباره شهر وحیدیه
شهروحیدیه

وحیدیه نگارشهرخبر

شهروحیدیه

پیدایش شهر وحیدیه

پیدایش شهر وحیدیه

شهروحیدیه

پیدایش شهر وحیدیه

شهروحیدیه

فروشگاه آنلاین وحیدیه نگار کالاجی

باسلام خدمت تمام دوستان وهمشهریان عزیز

تیم وحیدیه نگار به تازگی وبه درخواست دوستان سایت فروشگاه آنلاین خودرا افتتاح کرد.

ودر همه زمینه ها فعالیت دارد.

امید است باحمایت خود مارا در این زمینه یاری کنید.

                                                       برای ورود به فروشگاه رو عکس کلیک کنید
آیا مزایا و معایب خرید اینترنتی را می‌دانید؟ | الانزا
ادامه خبر
شهروحیدیه

شهر وحیدیه از جمله مناطقی است که دارای سابقه چند هزار ساله بوده و به علت داشتن آب و هوای مناسب و زمینهای مستعد کشاورزی همواره مورد توجه بوده است . از قدیمی ترین حکایات آثار حیات انسانی می توان به سکونت سیلک در حدود 3800تا 4000سال قبل در این منطقه است و از قدیمی ترین آثار بر جا مانده می توان به تپه باستانی جوقین که بخشی  از آثار آن در موزه ایران باستان است اشاره نمود.

 شهر وحیدیه در ماه های پایانی سال 1375از به هم پیوستن پنج روستای جوقین - قصطانک - شفیع آباد – قصبه – اسماعیل آباد و محله وحدت تشکیل شد که در فاصله 8کیلومتری شهرستان شهریار واقع است.شیب شهر از شمال به جنوب بوده و ارتفاع آن از سطح دریا 1120متر می باشد،این شهر در داخل اراضی کشاورزی و باغات شکل گرفته وباغات میوه عمدتاً در ضلع  غربی احاطه شده است. رشد جمعیت شهر وحیدیه در دوره سی ساله را می توان معلول مهاجرت بالای جمعیت از دیگر استان ها به استان تهران و شهرهای اطراف شهر تهران به دلیل دستیابی به منابع اشتغال و افزایش در آمد در شهر تهران دانست لذا گرانی مسکن در این شهرها مهاجران را به سمت نقاط شهری و روستایی پیرامون سوق داده است. جمعیت شهر وحیدیه طبق آخرین سرشماری که در سال 1385انجام گرفت برابر است با 29500نفر که در1355حدود 3867نفر بوده است، نشان ازروند رو به رشد بالا می باشد .جمعیت بین سنین 10تا 29سال شهر وحیدیه 4/83%است که حاکی از ظرفیت بالقوه و بالفعل نیروی کارو تولید است ، که توجه بیشتر مسئولین را طلب می نماید.

 

 

ادامه خبر

%خرید ازفروشگاه همواره تخفیف

- باسلام خدمت شمادوست عزیزبا استفاده ازاین امکان جدید سایت شما میتوانیدهرگونه کالای مد نظرخود را خرید کنید.
- باخرید خود از افرادی که اجناس خانگی ومحصولات صنایع دستی خودرا دراین فروشگاه قرار دادند کمک میکنید .باتشکرازتمام مردم خوب وحیدیه

جدیدترین اخبار روز

مارادنبال کنید