صفحه اصلی   سرگرمی   کارگاه هنر
کارگاه هنر

وحیدیه نگارشهرخبر

کارگاه هنر

کارگاه هنر

کارگاه هنر

کارگاه هنر

کارگاه هنر

کارگاه هنر

 طرز تهیه بیسکو بستنی

بیسکو بستنی یک نوع بستنی خوشمزه و معروف خانگی می باشد که با بیسکویت درست می شود و طعم و مزه بی نظیری دارد. با درست کردن این مدل از بستنی در فصل تابستان به راحتی می توانید یک بستنی ساده را با چند قلم مواد به یک دسر خوشمزه برای عصرانه و پذیرایی از مهمانان تبدیل کنید.

 

مواد لازم برای تهیه بیسکو بستنی:

بیسکوییت مادر یک بسته

شکلات صبحانه یا نوتلا دو تا سه ق غ

شکلات تخته ای ۲۰۰ گرم

مغزیجات خرد شده دلخواه دو سه قاشق

روغن مایع ۱ ق غ

چوب بستنی به تعداد لازم لوازم قنادیا دارن

 

دستور تهیه بیسکو بستنی:

با کمک قیف یکبار مصرف شکلات را روی بیسکوییت بریزید طبق ویدیوئی که در ادامه خواهید دید و یک چوب بستنی روی آن گذاشته و یک بیسکوییت روی آن قرار دهید. یک ساعت در فریزر استراحت کند. شکلات تخته ای را روی بخار کتری ذوب کنید . روغن مایع اضافه و مغزیجات را دلخواه داخلش بریزید.

 

شکلات را داخل لیوان ریخته و بیسکوییت ها را داخل شکلات مثل بستنی فرو کنید. چون بیسکوییت ها خیلی سرد هستند فوری شکلات بسته می شود. روی کاغذ روغنی گذاشته و صبر کنید تا کاملا خودشونو بگیرن‌د. به مدت طولانی در یخچال قابل نگهداری هست.

 

ویدئو طرز تهیه بیسکو بستنی:

ادامه خبر
آموزش رایگان دوخت هدبند دوناتی

ایده خلاقانه برای دوخت هدبند دخترانه:

ابتدا یک نوار به طول 40 سانتی متر و عرض 11 سانتی متر برش می زنیم. درز این نوار را دوخت زده ولی اول و آخر نوار را باز می گذاریم. نوار را بر می گردانیم و آن دو لبه 11 سانتی متری را به همر دوخت می زنیم. بعد از این که دوخت زدیدم دو لبه بیرونی را به سمت داخل برده و دوخت مخفی یا نردبانی می زنیم ...

ادامه خبر

%خرید ازفروشگاه همواره تخفیف

- باسلام خدمت شمادوست عزیزبا استفاده ازاین امکان جدید سایت شما میتوانیدهرگونه کالای مد نظرخود را خرید کنید.
- باخرید خود از افرادی که اجناس خانگی ومحصولات صنایع دستی خودرا دراین فروشگاه قرار دادند کمک میکنید .باتشکرازتمام مردم خوب وحیدیه

جدیدترین اخبار روز

مارادنبال کنید