صفحه اصلی   اخبار نیازمندیها   مسکن
اخبار حوزه مسکن

وحیدیه نگارشهرخبر

اخبار حوزه مسکن

آخرین تحولات مسکن در تهران وشهرستانها

آخرین تحولات مسکن در تهران وشهرستانها

اخبار حوزه مسکن

آخرین تحولات مسکن در تهران وشهرستانها

اخبار حوزه مسکن

مساکن شهریار در انتظار پایان رکورد

کاهش قیمت مسکن

روند کاهش قیمت مسکن

روند کاهشی قیمت مسکن در حالی ادامه دارد که به گفته برخی تحلیل گران مسکن خودش را برای ریزش ۷۰ درصدی آماده می کند و

سال بعد هم این بازار شاهد کاهش قیمت حدود ۳۰ تا ۴۰ درصدی خواهد بود.

اما قیمت مسکن تا کجا پایین خواهد آمد موضوعی است

که مدتهاست مورد بررسی قرار گرفته و کارشناسان این بازار پیش بینی های متفاوتی از ادامه روند قیمتی مسکن دارند.

به گزارش شهریار نگار به نقل از کسب و کار نیوز، یک کارشناس بازار مسکن با بیان اینکه کسادی معاملات مسکن تا شب عید ادامه خواهد داشت…

گفت: رکود فعلی بی سابقه نیست….

و در سال‌های ۱۳۶۴ و ۱۳۶۵ نیز با توجه به افت شدید معاملات ۳۰ تا ۴۰ درصد برگشت قیمت داشتیم

اما هم اکنون نمی‌توان انتظار داشت قیمت‌ها بیش از ۲۰ درصد کاهش پیدا کند؛ در حالی که جهش حدود ۲۰۰ درصد بوده است.

ادامه خبر
شرایطبرای متقاضیان ثبت نام واحد مسکونی

محمود محمود زاده معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی درباره جزئیات طرح ساخت یک میلیون واحد مسکونی گفت: طرح ساخت مسکن در وزارت راه و شهرسازی اجرایی شده است و در اولین جلسه شورای عالی مسکن موضوع را به تایید می‌رسانیم.

او ادامه داد: در حال حاضر شرایطی که برای متقاضیان مورد نظر قرار گرفته است، ۴ شرط اصلی است که مهم‌ترین آن فاقد مسکن بودن متقاضیان است.

محمود زاده اظهار کرد: استفاده نکردن از تسهیلات دولتی در سنوات گذشته، متاهل بودن و سکونت ۵ سال در شهر انتخابی از جمله شرایط برای ثبت نام در طرح یک میلیون واحد مسکونی است.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه شرط مالکیت شخصی را که از ۱.۱. ۸۴ در آیین نامه‌های قبلی برای ثبت نام در پروژه‌های مسکنی دولت بوده، وزارت راه و شهرسازی پیشنهاداتی را برای تسهیل در این قانون را داده است، گفت: ما پیشنهاد تسهیل در این قانون را به هیئت دولت و شورای عالی مسکن داده ایم که بتوانیم شرایط دسترسی به مسکن را برای متقاضیان تسهیل کنیم که امیدواریم در آینده نزدیک اخبار خوبی را در این خصوص به متقاضیان اعلام کنیم.

پیش از این هم محمودزاده معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی در این خصوص گفته بود همه چیز برای تامین زمین برای چهار سال دولت سیزدهم فراهم است. 

گفتنی است، یکی از مهم ترین برنامه‌های اعلام شده از سوی دولت سیزدهم، احداث سالانه یک میلیون واحد مسکونی یا ۴ میلیون واحد تا پایان دولت فعلی است.

تعهدی که همزمان با تصویب و ابلاغ قانون جهش تولید مسکن؛ که اصلی‌ترین برنامه دولت در بخش مسکن را یاری کرده و با مکلف کردن بانک‌ها به اعطای ۳۶۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات بانکی، عملیاتی شدن قول مسکنی رئیس جمهور به مردم را امکان پذیر خواهد کرد.

ادامه خبر
توزیع زمین رایگان آغاز شد / چگونه زمین رایگان بگیریم

پس از اعلام شناسایی شش هزار هکتار زمین برای طرح توزیع زمین رایگان، مدیر کل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی خبر داد. که توزیع زمین رایگان برای متقاضیان اقدام ملی مسکن رسما آغاز شده است. اما برای دریافت زمین رایگان چگونه می‌توان اقدام کرد؟

به گزارش شهریارنگار، اخیرا رستم قاسمی، وزیر راه و شهرسازی از اعطای زمین رایگان به مردم خبر داده .و گفته که براساس برنامه‌ریزی انجام شده. تامین زمین رایگان‌ برای ساخت مسکن ویژه افراد واجد شرایط پس از تعیین ساز و کارهای لازم عملیاتی خواهد شد.....

ادامه خبر
پرداخت وام ۱۰۰ میلیون تومانی به بازنشستگان و مستمری بگیران

براساس اطلاعیه بانک رفاه کارگران بازنشستگان و مستمری بگیران می‌توانند از تسهیلات ۱۰۰ میلیون تومانی تأمین اموال و خدمات مورد نیاز و تعمیرات اساسی و بازسازی کامل واحد‌های مسکونی استفاده کنند.

در این اطلاعیه آمده است:"در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی و تکریم مستمری بگیران و بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی و دانشگاه‌های علوم پزشکی، طرح کرامت بانک رفاه کارگران تا پایان مرداد ماه سال ۱۴۰۱ بازنگری و تمدید شد.

 مستمری بگیران و بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی و بازنشستگان دانشگاه‌های علوم پزشکی که حقوق خود را از بانک رفاه دریافت می‌کنند، می‌توانند برای تأمین اموال و خدمات مورد نیاز و تعمیرات اساسی و بازسازی کامل واحد‌های مسکونی خود حداکثر تا مبلغ یک میلیارد ریال تسهیلات از شعب بانک رفاه دریافت کنند.

 متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به پورتال بانک به نشانی www.refah-bank.ir مراجعه و یا با مرکز ارتباط با مشتریان این بانک (فراد) به شماره تلفن ۸۵۲۵-۰۲۱ تماس بگیرند.

ادامه خبر

%خرید ازفروشگاه همواره تخفیف

- باسلام خدمت شمادوست عزیزبا استفاده ازاین امکان جدید سایت شما میتوانیدهرگونه کالای مد نظرخود را خرید کنید.
- باخرید خود از افرادی که اجناس خانگی ومحصولات صنایع دستی خودرا دراین فروشگاه قرار دادند کمک میکنید .باتشکرازتمام مردم خوب وحیدیه

جدیدترین اخبار روز

مارادنبال کنید