صفحه اصلی   آخرین خبر
وحیدیه نگار

وحیدیه نگارشهرخبر

وحیدیه نگار

وحیدیه نگار

وحیدیه نگار

وحیدیه نگار

وحیدیه نگار

وحیدیه نگار

فروشگاه آنلاین وحیدیه نگار کالاجی

باسلام خدمت تمام دوستان وهمشهریان عزیز

تیم وحیدیه نگار به تازگی وبه درخواست دوستان سایت فروشگاه آنلاین خودرا افتتاح کرد.

ودر همه زمینه ها فعالیت دارد.

امید است باحمایت خود مارا در این زمینه یاری کنید.

                                                       برای ورود به فروشگاه رو عکس کلیک کنید
آیا مزایا و معایب خرید اینترنتی را می‌دانید؟ | الانزا
ادامه خبر
همستر کامبت

شبکه تون در توییت جدید خود به راه‌اندازی همستر کامبت در اکوسیستم آن واکنش نشان داد. علاوه بر این به نظر می‌رسد راه‌اندازی HMSTR در بازار پیش از عرضه به تعویق افتاده‌ است.

خلاصه خبر

  • شبکه تون به راه‌اندازی همستر ‌کامبت در اکوسیستم خود واکنش نشان داد.
  • معاملات همستر ‌کامبت در بازار پیش از عرضه قرار بود امروز آغاز شود.

در روزهای اخیر بسیاری از رسانه‌های خبری جهان نسبت به محبوبیت روزافزون همستر کامبت واکنش نشان داده‌اند. یکی از این رسانه‌ها وب سایت بلومبرگ (Bloomberg) بود که در یک مقاله جدید به بازی تلگرامی مذکور و تاثیر محبوبیت آن روی بازار ارزهای دیجیتال پرداخت. شبه تون هم در واکنش به این مسئله و با ری‌توییت کردن توییت بلومبرگ اعلام کرد:

همسرت کامبت به شبکه TON می‌آید!

توییت شبکه TON درباره همستر کامبت
توییت شبکه TON درباره همستر کامبت

البته شبکه TON پیش از این به همستر کامبت اشاره کرده بود. این شبکه برای مثال در یک توییت دیگر اعلام کرده بود که همسترها نهنگ‌های جدید بازار هستند.

بسیاری از بازیکنان همستر ‌کامبت منتظر راه‌اندازی ارز آن هستند. در روز قبل توسعه‌دهندگان این بازی اعلام کردند که معاملات توکن آن در بازار پیش از عرضه امروز شروع می‌شود. با این حال صفحه همستر کامبت (HMSTR) در بازار پیش از عرضه کوکوین تغییر کرده و نشان می‌دهد که معاملات آن قرار است ۱۴ ژوئن (۲۵ خرداد) ساعت ۱۳:۳۰ به وقت تهران آغاز شود. البته به نظر می‌رسد این تاریخ هم ممکن است تغییر کند.

صفحه HMSTR در بازار پیش از عرضه کوکوین

توسعه‌دهندگان این بازی تلگرامی پیش از این اعلام کرده بودند که ارز همستر کامبت را در ماه آینده راه‌اندازی خواهند کرد. با این حال آن‌ها هم خاطرنشان کرده بودند که این تاریخ ممکن است بسته‌ به شرایط تغییر کند.

ادامه خبر
نام جدید خود را چگونه در شناسنامه ثبت کنیم؟

 گذاشتن نام خوب روی فرزندان از حقوقی است که بر گردن والدین است. اما گاهی فرزندان در بزرگسالی از نامی که والدین برای آنها انتخاب کرده‌اند رضایت ندارند. در این مواقع ثبت احوال پیش راه شهروندان راهی قانونی قرار داده است. اگر قصد تعویض نام یا نام‌خانوادگی دارید و از شرایط آن آگاه نیستید، مطلب پیش رو بخوانید.

چه نام‌هایی قابل تغییر هستند؟

اگرچه اجازه تغییر نام در قانون داده شده است، اما فقط برخی نام‌ها با ویژگی‌های خاص هستند که صاحب آن مجاز است برای تغییر اسم اقدام کند.

نام‌هائی که موجب هتک حیثیت مقدسات اسلامی می گردد. مثل نامی که معنای آن توهین یا تمسخر بخشی از ارزشهای اسلامی باشد.

اسامی مرکب ناموزون یا همان اسامی که از نظر عرف دو اسم مجزا هستند ولی برای یک نفر ثبت شده است مثل: سامان بهزاد.

اگر شخصی در اسم خود عناوین لشکری و کشوری داشت مثل سرتیپ علی یا نامش سروان بود، مجاز به تغییر نام است.

القابی که در دوران قاجار و پهلوی بسیار رایج بوده‌اند کاندید تغییر هستند مثل عصمت‌السلطنه

نام‌های زننده و مستهجن نیز در این گروه جای می‌گیرند. مثل نام‌هایی که در مغایرت با شان انسانی است مثلا گرگعلی. یا نام‌هایی در عرف و فرهنگ جامعه ناپسند هستند مثل خونریز. برخی نامها از در دوران گذشته رایج بوده است که این روزها معنی توهین و تحقیر دارد مثل گدا یا صدتومانی.

یکی دیگر از مشکلاتی که در گذشته در نامگذاری وجود داشته است، عدم مطابقت اسم و جنسیت است. به عنوان مثال مونثی که نامش فرخ ثبت شده یا مذکری که نامش اکرم ثبت شده است، می‌توانند برای تغییر نام اقدام کنند.

کلمات زائد یا غیرضروری هم قابل حذف از نام هستند. مثلا عباسقلی می‌تواند نام خود را به عباس تغییر دهد.

تصحیح اشتباهات املائی مثل تفاوت اسم هانیه و حانیه در معنی یا نگارش منیژه به صورت منیجه، هم‌نام بودن فرزندان با پدر و مادر و یا خواهر و برادران در یک خانواده، افرادی که به اسم اسامی هفته نامگذاری شده‌اند( شنبه، چهارشنبه و...)، کسانی که از دین دیگری به اسلام مشرف می‌شوند و کسانی که طبق اعلام دادگاه صالحه و تعیین روندهای پزشکی و قانونی تغییر جنسیت داده‌اند، می‌توانند برای تغییر نام اقدام کنند.

چه نام‌هایی غیرقابل تغییر هستند؟

برابر قانون، اسامی و نام های معصومین نظیر: محمد، علی، حسن، حسین، فاطمه، زهرا غیر قابل تغییر می باشند.

اگر اسم موردنظر در لیست تغییرات نبود

گاهی اسم فرد ویژگی‌هایی که لیست ثبت احوال مجاز به تغییر نام اعلام شده است را ندارد، اما شخص به هر دلیلی دوست دارد اسم خود را با اسم جدیدی جایگزین کند.

برای انجام این تغییرات لازم است که متقاضی با آماده کردن مدارک مورد نیاز مانند شناسنامه و کارت ملی و فیش واریز هزینه تغییر نام درخواستی که برای تغییر اسم یا نام خانوادگی خودش دارد را به اداره ثبت احوال ارائه دهد. برای تغییر نام برای بار اول نیاز به ارائه استشهاد محلی، حضور شهود و ارائه درخواست تغییر نام توسط افراد بالای ۱۸ سال وجود دارد.

اگر این درخواست با قوانین در نظر گرفته شده برای تغییر نام در ثبت احوال مغایرت نداشته باشد، تغییر اسم انجام می‌شود و شناسنامه فرد اصلاح خواهد شد. در غیر این صورت درخواست تغییر اسم رد می‌شود و متقاضی لازم است که با وکیل تغییر نام جهت برطرف کردن مشکل مشورت کنند.

شرایط تغییر اسم در شناسنامه

متقاضی باید ۱۸ سال به بالا و بالغ باشد

در صورتی که متقاضی زیر ۱۸ سال داشته باشد ارائه حکم رشد الزامی خواهد بود

برای افراد زیر ۱۸ سال پدر، جد پدری یا سرپرست قانونی فرد می‌تواند درخواست تغییر اسم را ارائه کند.

همچنین ذکر سیادت برای افرادی که سیادت آن‌ها در اسناد سجلی پدری و اجدادی‌شان ثابت شده الزامی است.

مدارک لازم برای تغییر اسم شناسنامه

اصل شناسنامه به همراه دو عدد کپی از تمام صفحات

اصل و تصویر شناسنامه پدر، جد پدری یا قیم متقاضیان کمتر از ۱۸ سال

ارائه استشهاد محلی در صورت لزوم

درخواست تکمیل شده تغییر نام

فیش واریز هزینه در نظر گرفته شده برای تغییر نام

ارائه گواهی عدم وجود محکومیت کیفری مؤثر افراد بالای ۱۸ سال

شرایط تغییر نام برای بار دوم

معمولاً تغییر نام یا نام خانوادگی تنها برای یکبار قابل انجام است و برای تغییر مجدد اسم امکان دارد که دادگاه یا مراجع ذیصلاح با درخواست متقاضی موافق نکنند.

شرایط تغییر نام خانوادگی در شناسنامه

با توجه به اینکه فرد در انتخاب نام خانوادگی خودش نیز نقشی بر عهده ندارد، افرادی که نام خانوادگی نامناسب دارند به دنبال راهی برای تغییر آن هستند؛ اما تنها در صورتی فرد می‌تواند نام خانوادگی خودش را تغییر دهد که واجد شرایط زیر باشد.

نامناسب بودن نام خانوادگی مانند استفاده از گدا، بیچاره و

بیش از دو کلمه بودن نام خانوادگی

نام خانوادگی‌های دارای اسامی خارجی مانند چارلز

نام خانوادگی‌های مغایر با فرهنگ اسلامی مانند بی‌دین

نام خانوادگی‌های منسوب به عناوین خاص مانند سرلشکر

نام خانوادگی منسوب به محل یا منطقه نامناسب

نام خانوادگی که سوء رفتار و حکم جزایی یکی از اعضای خانواده منجر به سرافکندگی سایر اعضای خانواده شده باشد.

تغییر نام خانوادگی برای وحدت شهرت با پدر، خواهر و برداران و جد پدری

ادامه خبر
قیمت‌های جدید خودرو اعلامشد

چگونگی محاسبه قیمت خودرو‌ها همیشه موضوعی مبهم برای خریداران این خودرو‌ها بوده است و خود شرکت‌های عرضه کننده نیز هیچ اطلاعات شفافی در این زمینه ارائه نمیدهند.

سپهر دادجوی توکلی مدیر روابط عمومی شورای رقابت در خصوص قیمت های جدید خودروها گفت: این شورا روزهای شنبه و سه شنبه جلساتی برگزار می کند به طوری که در جلسات به این موضوعات پرداخته می شود و  به زودی قیمت های جدید  خودرو‌ها  اعلام خواهد شد.

توکلی گفت: بررسی قیمت خودرو در روند کار کارشناسی قرار دارد.

او در پاسخ به این سوال که مبنای قیمت خودرو‌های متقاضیان ثبت سفارش قبل چگونه است؟ گفت: اگر قیمت زمان عقد قرارداد وجود داشته باشد همان ملاک است و هیچگونه افزایش قیمتی شامل این دست از متقاضیان نخواهد شد.

به گفته او، یعنی اگر خریداری پیش از این برای خرید خودرو قراردادی امضا کرده باشد، باید قیمت‌هایی که پیش از این توسط شورا اعلام شده بود، مبنا قرار بگیرد.

مدیر روابط عمومی شورای رقابت گفت:براساس این دستورالعمل شورای رقابت موظف است تا رصد بازار و روند تولید و توزیع خودرو را مورد بررسی قرار دهد و در این مسیر آنالیز قیمتی انواع محصولات نیز انجام می‌شود، اما این امر به این معنا نیست که هر سه ماه یکبار قیمت خودرو افزایش پیدا می‌کند.

توکلی گفت:متاسفانه برداشت اشتباهی از دستور العمل شورا صورت گرفت که توسط برخی بازنشر شده که شورای رقابت هر سه ماه قیمت خودرو ها را افزایش می دهد و این موضوع را به شدت تکذیب می کنم.

او در پاسخ به این سوال که نحوه محاسبه قیمت خودرو در شورای رقابت چگونه است؟ گفت:طبق دستورالعمل ۵۴۳ و فرمول کاست پلاست تعیین می شود یعنی مبنای تنظیم قیمت، بر اساس ضوابط قیمت‌گذاری مصوب است که توسط سازمان حمایت محاسبه می‌شود.

توکلی در پاسخ به این سوال که  نرخ تورم توسط بانک مرکزی اعلام و هر سه ماه بررسی می‌شود و در صورتی که مواد لازم برای تولید خودرو مثل شیشه، فولاد و… افزایش قیمت داشته باشند، قیمت خودروها می‌تواند با توجه به میزان تورم این نهاده‌ها افزایش یابد یا خیر؟ گفت: در فرمول کاست پلاست قمت نهایی خودرو، هزینه تمام شده به علاوه سود معقول است بنابراین هم به نفع مصرف کننده و هم تولید کننده خواهد بود.

مدیرکل روابط عمومی شورای رقابت گفت: از اوایل سال طبق گزارش وزارت صمت بیش از ۴۰ درصد خودروها ارزان‌تر شده اند و در بازار خودرویی گران نشده است.

 

ادامه خبر
جنگ آذربایجان

حمید حکیم کارشناس مسائل اوراسیا در گفت‌وگو با شبکه خبر در ارتباط با وضعیت کنونی قفقاز جنوبی گفت: وضعیت موجود بین جمهوری آذربایجان و ارمنستان ماحصل مواردی مانند ورود بازیگران منطقه‌ای به موضوعات و زیاده خواهی دولت باکو و بعضی از کشورهای خارج از منطقه است و عوامل ژئوپلتیک فی النفسه تنش زا هستند.

وی ادامه داد: وقتی عومل ژئوپلتیک بررسی می‌شود موضوعاتی مثل موقعیت، وسعت و جمعیت به لحاظ کمی و کیفی را شامل می‌شود و منطقه قفقاز از این لحاظ با ضعف مواجه است و موضوعات آن تنش زا هستند.

این کارشناس مسائل اوراسیا درباره طمع جمهوری آذربایجان برای اشغال جنوب ارمنستان اظهار کرد: جمهوری آذربایجان به تنهایی توان لازم برای تاثیرگذاری در منطقه ندارد برای همین است که مشاهده می‌کنیم سیاست تکیه به سایر قدرت‌های فرامنطقه‌ای را پیشه کرده و با این سیاست نیز توانایی رسیده به اهدافش را ندارد چون می‌داند پیگیری چنین اهدافی تبعات سنگینی برایش به همراه دارد. دولت باکو وارد بازی شده که کشور‌های غربی و صهیونیست‌ها برایش تعریف کرده‌اند. 

وی گفت: هم جواری منطقه قفقاز با قدرت‌هایی مثل ایران و روسیه می‌تواند برای غربی‌ها و رژیم صهیونیستی جذاب باشد و این یکی از مهمترین اهداف آن‌ها است چون با دسترسی و نفوذ به این منطقه می‌توانند مقابل توان بازیگری کشور‌هایی مثل ایران و ورسیه که بسیار تاثیرگذار هستند مقابله کنند و مضاف بر اینکه منافع اقتصادی و سیاسی دیگری هم خواهند داشت.

حکیم درباره اهمیت جنوب ارمنستان برای جمهوری اسلامی ایران گفت: مسیر جنوب ارمنستان از راه‌های ارتباطی مهم ایران با اروپا است، اما نکته‌ دیگر این است که دشمنان می‌خواهند در جنوب ارمنستان و مرز آن‌ها با ما خدشه‌ وارد کنند. آن چه غربی‌ها و صهیونیست‌ها به دنبال آن هستند سیاستی تحت عنوان همه چیز بدون ایران یا دور زدن ایران است.

وی درباره تماس تلفنی رئیس جمهور ارمنستان با رئیس جمهور کشورمان اظهار کرد: موضع گیری جمهوری اسلامی ایران در صحبت با رئیس جمهور ارمنستان و هشدار‌هایی که داده شده است موضع گیری بسیار درستی بوده است. اثرات این جدیت مسئولان کشورمان را نیز در یک سال گذشته دیده‌ایم. بعد از مشکلاتی که جمهوری آذربایجان برای تردد کامیون‌های ما ایجاد کرد موضع گیری‌های قاطعانه ما در سیاست‌های بازیگران منطقه، تغییر حاصل کرده است و کشور ما باید به همین شکل و جدیت مشکلات را پیگیری کند. چون کوتاه آمدن و مماشات با توجه به حلقه زنجیره سیاست دور زدن ایران و عدم قاطعیت ما تبعات سنگینی را به همراه خواهد داشت

ادامه خبر
چند نکته برای داشتن رابطه جنسی بهتر

تحقیقات جالبی در رابطه با این زمینه صورت گرفته و اطلاعاتی را برای ما فراهم کرده اند که تا کنون چیزی درباره آنها نمی دانسته ایم. دانستن نتایج این تحقیقات به شما کمک می کند که رابطه جنسی سالم تری داشته باشید.

برخی از حقایق مربوط به رابطه جنسی از جمله این که یک رابطه جنسی سالم از شروط لازم برای یک رابطه زناشویی موفق است را همه ما می دانیم.

چند نکته برای داشتن رابطه جنسی بهتر

برخی از حقایق مربوط به رابطه جنسی از جمله این که یک رابطه جنسی سالم از شروط لازم برای یک رابطه زناشویی موفق است را همه ما می دانیم. اما به احتمال زیاد خیلی از اطلاعاتی که این مقاله به شما می دهد را تا به حال نشنیده اید و حتی برخی از آنها ممکن است نشان دهند که بعضی از اطلاعاتی که درباره رابطه جن

۱٫ احتمال ابتلا به اختلالات نعوظ در مردهایی که همسرانی با درآمد بالاتر دارند، بیشتر است

پول بیشتر، دردسر بیشتر؟ طبق گفته شماره ماه فوریه سال ۲۰۱۳ خبرنامه روانشناسی شخصیتی و اجتماعی که اینطور است. در مطالعه ای که بر روی بیش از ۲۰۰ هزار زوج صورت گرفته است، نشان داده شده است که امکان ابتلا به اختلالات نعوظ در مردهایی که حتی به میزان اندک درآمدی کمتر از همسرانشان دارند، بیشتر است.

این تفاوت در درآمد، زنانی که بیشتر از همسرانشان حقوق می گیرند را نیز تحت تاثیر قرار می دهد. آنها بیشتر از سایر زنان از بیخوابی و نگرانی رنج می برند. اما چه دلیلی پشت این یافته ها وجود دارد؟ با وجود بالا رفتن درصد زنانی که درآمدی بیش از مردان دارند، این هنجار اجتماعی که مردان باید نان آور خانواده باشند، تاثیر خود را بر سلامت جسمی و روانی طرفین حفظ کرده است.

۲٫ زوج هایی که با هم سفر می کنند رابطه جنسی بهتری دارند

سفر کردن به اندازه کافی لذت بخش است و همچنین مطالعه ای که در فوریه ۲۰۱۳ صورت گرفته، نشان می دهد که زوج هایی که حداقل یک بار در سال با هم به مسافرت می روند، زندگی جنسی بهتری دارند. از ۱۱۰۰ نفری که مورد بررسی قرار گرفتند، ۷۷ درصد از زوج هایی که با هم به سفر می روند از زندگی جنسی خود راضی بوده اند در حالی که ۶۶ درصد از آنهایی که اهل سفر نیستند، این میزان رضایت را دارند. همچنین سفرهای آخر هفته ۸۳ درصد بیش از هدایای کوچک باعث نزدیکی بین طرفین می شوند. پس بهتر است برای جشن گرفتن تولد و یا سالگرد ازدواجتان بیخیال کادو شده و یک سفر کوتاه دو نفره ترتیب دهید.

۳٫ میانگین کالری مصرفی در زمان رابطه جنسی ۲۱ کالری است

بر خلاف این تصور که رابطه جنسی باعث کم کردن وزن می شود، اصلا با این بهانه نمی توانید از رفتن به باشگاه شانه خالی کنید. طبق نتایج تحقیقاتی که در مجله پزشکی نیواینگلند منتشر شده است، این باور که با هر بار رابطه جنسی ۳۰۰-۴۰۰ کالری می سوزانید کاملا اشتباه است. با هر بار نزدیکی شما ۲۱ کالری می سوزانید، این میزان برابر است با انرژی ای که با ۲٫۵ مایل پیاده روی صرف می کنید. پس بهتر است این باور غلط را دور بیندازید و خیلی زود به برنامه عادی ورزشی پیش از ازدواجتان برگردید.

۴٫ رابطه جنسی سردرد را کاهش می دهد

اگر از آن آدم هایی هستید که برای رهایی از سر درد همه راه ها را رفته اید، بد نیست این را هم بدانید. چنین فرضیه ای از قدیم وجود داشته است. اما مطالعه ای که بر روی ۸۰۰ نفر از مبتلایان به سر درد و ۲۰۰ نفر از بیماران میگرنی انجام شده این فرضیه را به صورت گسترده تری مورد بررسی قرار داده است. علائم بیماری در مبتلایان به میگرن پس از رابطه جنسی تا ۶۰ درصد و در کسانی که سردرد داشتند تا ۳۷ درصد بهبود یافت. دلیل اصلی کاهش درد پس از رابطه جنسی ترشح مسکن اندورفین در زمان نزدیکی است.

۵٫ مردانی که در خانه بیشتر کار می کنند رابطه جنسی کمتری دارند

هرچند ممکن است داشتن همسری که در کارهای منزل به شما کمک کند یک ویژگی بسیار خوب به نظر برسد. اما به گفته مجله بررسی جامعه شناختی آمریکا این همسرها در رابطه جنسی به اندازه انجام کارهای خانه فعال نیستند. بر اساس تحقیقاتی که روی ۴۵۰۰ زوج صورت گرفته است، رابطه جنسی در زوج هایی که مرد بیشتر در انجام کارهای خانه که به طور سنتی وظایف زنان هستند (مثل پختن غذا و شستن ظرف ها) مشارکت دارد، کمتر از زوج هایی است که تقسیم وظایف بر اساس جنسیت و به طور سنتی صورت می گیرند. دلیل؟

مردانگی در مردی که لوازم خانه را تعمیر می کند بیشتر از مردی که لباس می شوید حس می شود. البته قبل از این که دست به هر اقدامی بزنید در نظر داشته باشید که آمار گیری برای این تحقیق از ۲۰ سال پیش شروع شده است. همچنین تحقیقات صورت گرفته فقط درباره تعداد دفعات رابطه است و در مورد کیفیت آن اطلاعی به دست نمی دهد.

ادامه خبر
علائم ارضا شدن در زنان در رابطه جنسی چیست؟

شاید بارها برای شما پیش آمده باشد که خواسته باشید از ارضا شدن بانوان در هنگام نزدیکی مطلع شوید ولی موفق به تشخیص این مورد نشده اید ما در اینجا علائم و نشانه های ارضا شدن خانم ها در رابطه جنسی را برای شما بر شمرده ایم.

خانم ها وقتی ارضا می شوند نشانه های خاصی را از خود بروز می دهند که دانستن آن ها برای آقایان خالی از لطف نیست.آقایان در رابطه جنسی و تامین خواسته های جنسی همسرشان بیش از خانم ها وظیفه و مسولیت دارند، به عبارتی فرایند تحریک زن و به ارگاسم رساندن آن ها برای ارضا شدن قدری سخت و پیچیده است

که در صورت ساده گذشتن از کنار این مسئله، مشکلات رابطه ای که اغلب ریشه در همین روابط جنسی دارد بروز می کند و اساس خانواده را به خطر می اندازد. آقایان لازم است بدانند برای تحریک کردن و به ارضا شدن زن کارهای مقدماتی و اساسی لازم است که در مورد آقایان چنین نخواهد بود.

اما هدف ما در این مطلب آموزش تحریک جنسی زنان نیست؛ بلکه هدف ارائه ی نشانه هایی است که مردان می توانند بدون سوال کردن از همسرشان و تنها با مشاهده این علائم خیالشان راحت شود که توانسته اند نیاز جنسی همسر خود را بطرف نمایند. زیرا در اغلب موارد سوال پرسیدن در این مورد از لحاظ روانشناسی و رابطه زناشویی صحیح نمی باشد.

علائم ارضا شدن در زنان در رابطه جنسی چیست؟
همانند مردان، زنان نیز بعد از ارضا شدن دچار تغییرات فیزیکی خاص خود می شوند؛ از جمله: تغییر سریع رنگ لب های واژن (لبیا)، انقباض و افزایش شدت نبض واژن، انقباض رحم و اسفنکتر مقعد، رفع احتقان آرئول و افزایش سطح هورمون پرولاکتین که این علایم نشان دهنده ارضا شدن زن پس از رابطه جنسی است. اما دیگر علائم ارضا شدن زنان به شرح زیر می باشد:

سفت شدن نوک سینه ها: سفت شدن نوک سینه ها به همراه چند نشانه دیگر همانند نفس نفس زدن، به هیجان آمدن و ادای کلماتی خاص نشانه ای از ارضای جنسی زنان است.

احساساتی شدن و گریه کردن: بعضی اوقات زنان بعد از ارضا شدن به دلیل بالا رفتن موج احساسات گریه می کنند. بنابراین اگر همسر شما بعد از رسیدن به ارگاسم دچار ضعف شد یا مثل یک دختر بچه به گریه افتاد نگران نباشید، این بدین خاطر است که احساس خیلی خوبی دارد و صد البته خوب ارضا شده است.

احساس نیاز به خواب و به خواب رفتن: با این که خواب رفتن بعد از رابطه جنسی بیشتر به مردان نسبت داده می شود، اما زنانی هم هستند که بعد از رابطه احساس نیاز به خواب می کنند. اگر خانمتان رویش را برگرداند و بخواب رفت، این کار او را بی احترامی تلقی نکنید بلکه این نشانه خوب ارضا شدن زن است؛ فقط بازوان تان را دورش حلقه کنید و شما هم مثل او بخوابید.

احساس نیاز به هم آغوشی: یکی دیگر از نشانه های خوب ارضا شدن زن در رابطه جنسی تمایل آن ها به هم آغوشی با همسرشان است. با این که هم آغوشی به ارگاسم رساندن زنان را تضمین نمی کند، نیاز وی به محکم بغل کردن شما و این که او را در میان بازوان خود بگیرید ممکن است نشانه اتمام کسب لذت او از تجربه جنسی باشد.

صحبت کردن در مورد رابطه جنسی: اگر خانم شما بعد از رابطه جنسی تمایل به صحبت کردن در مورد آن داشته باشد (مثلا صحبت هایی در مورد تکنیک هایی که شما بکار بردید) و بی اراده شروع به حرف زدن کرد یا حتی کلماتی که موقع آمیزش می گفت را تکرار کرد (مثلا چه نفس نفس زدن حیرت انگیزی، نفس نفس زدن،

چه حیرت انگیز بود، خارق العاده، حیرت انگیز، تو هم نفس نفس می زنی، خیلی عالی بود و…) خوشبختانه او را خیلی خوب ارضا کرده اید.

عدم توانایی در درست راه رفتن: لرزش پاها به هنگام راه رفتن بعد از رابطه جنسی یکی دیگر از نشانه های ارضا شدن زن می باشد. خانم تان می خواهد بلند شود تا یک نوشیدنی برای شما آماده کند، اما او به آسانی قادر به راه رفتن نیست، چون پاهایش می لرزد. لرزیدن پاها نشانه خیلی مطمئنی از این است که شما به عنوان یک مرد وظیفه تان را خوب انجام داده اید.

لبخند رضایت: روزها خانمتان نمی تواند آن لبخند زیبا را از صورتش دور کند و این لبخند برای تشکر از شماست. به آرامی در پشت وی قرار بگیرید و بدون هیچ دلیلی او را ببوسید. حالا نه تنها برای آمیزش بیشتر بی قرار خواهد شد، بلکه حتی به تمام دوستانش خواهد گفت که شما چگونه مرد ایده آلی هستید

چه عاملی سبب ارضا شدن زن می شود؟
ارگاسم زنان می تواند طی تحریک جنسی در نواحی جنسی یا غیرجنسی آنان ایجاد شود. کلیتوریس و دیواره قدامی واژن بهترین مکان های تحریک در زنان هستند. تحریک غدد دور مجرای ادرار، سینه، نوک سینه و رویا پردازی نیز منجر به بروز ارضا شدن زن می شود.

عوامل مرتبط با ارضا شدن زن در رابطه جنسی چیست؟
عواملی همچون سن، تحصیلات، سطح اجتماعی، مذهب، شخصیت و ارتباطات بین فردی عوامل روانی اجتماعی هستند كه روی توانایی ارضا شدن زن تاثیر دارند. شایع ترین علت روانی برای اختلال ارگاسم پایش وسواس گونه خویشتن در مرحله تحریک است که غالبا با اضطراب و افکار گیج کننده و منفی و خودشکن همراه است. این زنان به حدی در مورد رابطه جنسی خود نگران شکست هستند

که قادر به کسب آرامش به منظور بروز بازتاب عصبی طبیعی برای ایجاد ارگاسم نیستند و ناخودآگاه خودشان باعث مهار این عملکرد طبیعی می شوند. به گزارش پارس نازاین نوع اضطراب، اضطراب نمایشی نامیده می شود. عوامل فردی مانند احساس ضعف عمومی و کمبود احساس سلامت جسمی،

تجارب منفی جنسی قبلی و استرس های زندگی، بیکاری و خصومت های روزانه، احساس منفی نسبت به همسر، کیفیت بد ارتباط زن و شوهر، فقدان صمیمیت و تفاهم جنسی باعث کاهش ارتباط جنسی و اختلال عملکرد تمام مراحل جنسی و همچنین اختلال در ارضا شدن می شود.

اختلالات مربوط به دوران کودکی، اختلال در مرحله اجتماعی شدن و وجود یک تفکر غلط در مورد رابطه جنسی و نگرش منفی در مورد لذت جنسی، جهت گیری جنسی یا هویت جنسی تاثیر منفی روی عملکرد جنسی و ارگاسم در بزرگسالی دارد. این سوابق در دوران کودکی مربوط به نگرش والدین نسبت به رابطه جنسی است.

ادامه خبر
رابطه جنسی زناشوئی و بهبود آن با خرید کاندوم

در ابتدا تفاوت‌های لذت جنسی در خانم و آقا را بشناسید، این دو باهم متفاوت هستند و آگاهی نداشتن از آنها به کانون خانواده آسیب‌های جبران ناپذیری وارد می‌کند.

 

نکته اول اینکه دو بخش در رابطه جنسی زناشوئی داریم:

تحریک پذیری:

از لحاظ علمی ترشح تستسترون، ترشحات عصبی ضد درد مثل اندورفین و هورمونهایی که علاقه به روابط اجتماعی را افزایش می‌دهند، موجب افزایش حس شادی و تنش‌های پازیتیو عصبی می‌شود.

 

اوج لذت جنسی و ارگاسم :

تغییرات در هنگام رابطه جنسی زناشویی و برانگیختگی کاهش این تحریکات و تنش‌ها را اوج لذت جنسی گویند.

 

https://up.rozbano.com/view/3105070/Marital%20and%20improving%20it%20by%20buying%20condoms.jpg

رابطه جنسی زناشوئی و بهبود آن با خرید کاندوم

 

اول این دو موضوعِ تحریک پذیری و ارگاسم در خانم‌ها و مردها تفاوت دارد. تحریک پذیری در هر دو طرف رابطه جنسی زناشوئی نیاز به تنوع دارد توجه نکردن به آن رابطه زناشویی را به یکنواختی تبدیل می‌کند.

 

•    آیا همه مردان از کاندوم تنفر دارند؟

برخی به اشتباه فکر می‌کنند کاندوم موجب لذت جنسی در مردان را کم می‌کند. ولی کاندوم‌های نازک با ضخامت چند میکرون گرفته و  انواع کاندوم تاخیری تنها برای افزایش و طولانی شدن لذت جنسی طراحی شده‌اند. برای حفظ تعادل در لذت جنسی استفاده از کاندوم خاردار و کاندوم فضایی تحریک‌پذیری خانم‌ها را افزایش می‌دهد. پس مدت به اوج رسیدنِ لذت جنسی زن‌ها و زمان رسیدن به ارگاسم همزمان را به ارمغان می‌آورد.

 

•    چرا زن‌ها در رابطه جنسی سرد می‌شوند؟

سردمزاجی خانم‌ها در رابطه زناشویی میتواند به دلیل نرسیدن به ارگاسم در آنها باشد. پس در رابطه جنسی مراحل تحریک کردن و ارگاسم را به گونه‌ایی کنترل کنید که هر دو طرف به اوج لذت جنسی برسید. موضوع دیگر در سردمزاجی جنسی خانم‌ها احساس درد در مقاربت است. با خرید و انتخاب کاندوم مناسب و ژل لوبریکانت روان کننده این موضوع را حل کنید.

 

•    لباس زیر جذاب را فراموش نکنید!

هرچند موضوع لباس زیر بیشتر در مورد خانم‌ها مطرح شده است اما آقایان نیز باید دقت داشته باشند که آنها نیز وظیفه دارند تا با استفاده از لباس‌های زیر متفاوت میل جنسی خانم‌ها را تحریک کنند. خانم‌ و آقا هر دو باید سعی کنند علاوه بر ایجاد رابطه جنسی زناشوئی در مکان‌های دیگری از خانه جدا از اتاق خواب، از لباس‌های زیر جذاب متنوع و رنگ‌های شاد استفاده کنند.

 

تهیه و تنظیم: فروشگاه اینترنتی هپیکس

ادامه خبر
دانلود بازی موبایل اندروید وایو اس

Call of Duty Mobile Season 10 – ندای وظیفه: موبایل جدیدترین نسخه از بازی معروف کال آو دیوتی Activision Publishing برای اندروید است که به صورت رایگان عرضه شده و مثل همیشه تصمیم گرفته ایم همزمان با انتشار ان را حضور شما دوستداران بازیهای اکشن و تفنگی معرفی کنیم و برای بار دیگر به وجدتان بیاوریم!

ادامه خبر
آغاز ثبت‌نام «وام» ۲۰ میلیونی بازنشستگان تامین اجتماعی از امروز

در حالی از امروز ثبت‌نام غیرحضوری متقاضیان تسهیلات قرض‌الحسنه ۲۰ میلیون تومانی به بازنشستگان و مستمری‌بگیران تأمین‌اجتماعی به‌مدت یک هفته آغاز می‌شود که ۴۰ هزار فقره تسهیلات برای بازنشستگان و مستمری‌بگیران واجد شرایط این سازمان در نظر گرفته شده است.

به گزارش ایسنا، ثبت‌نام غیرحضوری متقاضیان تسهیلات قرض‌الحسنه بازنشستگان و مستمری‌بگیران تأمین‌اجتماعی از امروز (۲۱ مردادماه) به‌مدت یک هفته تا روز جمعه ۲۷ مرداد صورت می‌گیرد و در سامانه ثبت‌نام مستقیم که بر روی تارنمای رسمی این سازمان به نشانی es.tamin.ir فعال می‌شود. مطابق با اعلام سازمان تامین اجتماعی در این مرحله، پس از بررسی و احراز شرایط متقاضیان، تعداد ۴۰ هزار فقره تسهیلات قرض‌الحسنه ۲۰۰ میلیون ریالی به بازنشستگان و مستمری‌بگیران واجد شرایطی که در مهلت مقرر در سامانه تسهیلات ثبت‌نام کنند، پرداخت می‌شود.

بازنشستگان و مستمری‌بگیران برای دریافت این تسهیلات، نیاز به مراجعه به هیچ مجموعه‌ای ندارند و درخواست خود را صرفاً باید به‌صورت غیرحضوری و از طریق درگاه معرفی شده ثبت کنند.

همچنین در صورت داشتن هرگونه سؤال یا ابهام به‌صورت ۲۴ ساعته می‌توانند با شماره‌گیری تلفن ۱۴۲۰ با کارشناسان مرکز ارتباطات مردمی سازمان تأمین‌اجتماعی تماس گیرند.

برای دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه بازنشستگان باید دارای شرایطی همچون دارا بودن ۲۰ سال سابقه بیمه‌پردازی و بیشتر، حداکثر مستمری دریافتی ۱۵۰ میلیون ریال، دارای سن ۵۰ تا ۷۸ سال، عدم مسدودی حساب، مالکیت تلفن همراه به نام شخص متقاضی، عدم سابقه چک برگشتی، عدم بدهی معوق به سیستم بانکی کشور (بابت شخص متقاضی یا ضمانت وام دیگران)، عدم استفاده از تسهیلات مشابه طی ۳ سال گذشته و داشتن موجودی مکفی در حساب بانکی شخص به مبلغ ۱۰۰ هزار تومان باشند.

انتهای پیام

ادامه خبر

%خرید ازفروشگاه همواره تخفیف

- باسلام خدمت شمادوست عزیزبا استفاده ازاین امکان جدید سایت شما میتوانیدهرگونه کالای مد نظرخود را خرید کنید.
- باخرید خود از افرادی که اجناس خانگی ومحصولات صنایع دستی خودرا دراین فروشگاه قرار دادند کمک میکنید .باتشکرازتمام مردم خوب وحیدیه

جدیدترین اخبار روز

مارادنبال کنید