وحیدیه نگارشهرخبر

چشم امید میلیون‌ها ایرانی به پیام، دوستی و ناهید

امروزه کشورهای جهان در مسیری حرکت می‌کنند که از فضا و اعماق دریا بیش از نفت و گاز درآمد کسب می‌کنند و هر کشوری که در حوزه فضایی پیشرفته تر باشد موفقیت بیشتری را کسب می‌کند. صنعت فضایی

چشم امید میلیون‌ها ایرانی به پیام، دوستی و ناهید

وحیدیه نگارشهرخبر

چشم امید میلیون‌ها ایرانی به پیام، دوستی و ناهید دانلود کاور با اندازه اصلی
خبر 62

چشم امید میلیون‌ها ایرانی به پیام، دوستی و ناهید

خلاصه خبر :

امروزه کشورهای جهان در مسیری حرکت می‌کنند که از فضا و اعماق دریا بیش از نفت و گاز درآمد کسب می‌کنند و هر کشوری که در حوزه فضایی پیشرفته تر باشد موفقیت بیشتری را کسب می‌کند. صنعت فضایی ادامه خبر

امروزه کشورهای جهان در مسیری حرکت می‌کنند که از فضا و اعماق دریا بیش از نفت و گاز درآمد کسب می‌کنند و هر کشوری که در حوزه فضایی پیشرفته تر باشد موفقیت بیشتری را کسب می‌کند.

صنعت فضایی جهان روز به روز رشد می‌کند و درآمد هنگفتی را برای کشورهای صاحب نام  به دنبال دارد؛ سالها پیش هیچ کدام از ما فکر نمی کردیم که روزی بتوانیم نام کشورمان را در کنار کشورهای پیشرفته در صنعت فضایی ببینیم و شاهد پرتاب ماهواره های بومی باشیم اما رفته رفته با همت جوانان و دانشمندان به جایی رسیدیم که صفر تا صد یک ماهواره از مرحله طراحی تا ساخت و پرتاب در کشور انجام گرفته است.

کد امنیتی رفرش

%خرید ازفروشگاه همواره تخفیف

- باسلام خدمت شمادوست عزیزبا استفاده ازاین امکان جدید سایت شما میتوانیدهرگونه کالای مد نظرخود را خرید کنید.
- باخرید خود از افرادی که اجناس خانگی ومحصولات صنایع دستی خودرا دراین فروشگاه قرار دادند کمک میکنید .باتشکرازتمام مردم خوب وحیدیه.

دنبال کنید